حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

استقبال مسافرین و گردشگران از ایستگاه نوروزی بوستان کریمی مراغه‌ای

شناسه : 12486 26 مارس 2018 - 6:50 545 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه ۷ تبریز گفت: با توجه به اجرای برنامه های متنوع و ارایه خدمات ویژه در ایستگاه نوروزی پارک مسافر استاد کریمی مراغه ای، شاهد استقبال بسیار خوب مسافرین و گردشگران از این ایستگاه هستیم. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۷ تبریز ،  علی فرخی شهردار منطقه با اعلام […]

استقبال مسافرین و گردشگران از ایستگاه نوروزی بوستان کریمی مراغه‌ای
پ
پ

تبریز ما: شهردار منطقه ۷ تبریز گفت: با توجه به اجرای برنامه های متنوع و ارایه خدمات ویژه در ایستگاه نوروزی پارک مسافر استاد کریمی مراغه ای، شاهد استقبال بسیار خوب مسافرین و گردشگران از این ایستگاه هستیم.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۷ تبریز ،  علی فرخی شهردار منطقه با اعلام اين خبر گفت : در آستانه فرا رسیدن عید نوروز ، شهرداری منطقه ۷ تبریز طی برنامه  زمان بندی شده و با اجرای برنامه های متنوع به استقبال فصل بهار رفته است .

وی با اشاره به برپایی ایستگاه های نوروزی در این منطقه گفت:  با توجه به اينكه این منطقه جزو یکی از ورود یهای اصلي شهر تبريز است و مسافرین زیادی از اين مسير وارد شهر تبريز خواهند شد برنامه هاي زيبا سازي ورودي شهر و نيز برپايي ايستگاه نوروزي براي راهنمايي و خدمت رساني به آنان به اجرا گذاشته شده است .

شهردار منطقه افزود: استقرار کیوسک های اطلاع رسانی مجهز به نقشه و راهنمای گردشگری اماکن تاریخی ، فرهنگی و تفریحی تبریز ، چیدن سفره های هفت سین ، توزیع بسته های فرهنگی، برپایی ایستگاه سلامت با مشارکت سازمان هلال احمر ، اسکان رایگان میهمانان نوروزی در محل خانه سلامت اندیشه و … از جمله برنامه های تدارک دیده  شده این شهرداری در راستای استقبال از فصل بهار است .

 فرخی تصریح کرد: فضاسازی سطح منطقه با محوریت بهار ، نصب المان های نوروزی ، زیبایی و طراوات بخشیدن به فضاهای عمومی و بوستان های محلی از دیگر فعالیت های این شهرداری محسوب می شود .

وی اظهار داشت:  در محل ایستگاه  نوروزی بوستان کریمی مراغه ای مسافرین عزیز می توانند از امکاناتی نظیر لباس شویی ، محل مناسب ظرف شویی ، آب جوش و … استفاده نمایند ،همچنین نماز خانه ها، سرویس های بهداشتی موجود در بوستان ها ی سطح منطقه نیز جهت استفاده مسافرین تجهیز و آماده سازی شده است .

وی  در ادامه با اشاره به سایر فعالیت های صورت گرفته توسط این شهرداری در راستای اجرای طرح استقبال از بهار گفت :  طرح استقبال از بهار این شهرداری به صورت زمان بندي شده در قالب پاكسازي ،جمع آوري زباله و نخاله  ، رفت و روب ، لكه گيري آسفالت ، ترميم و رنگ آميزي جداول ، ديوارها و همچنين حذف موانع فيزيكي ، رسیدگی به بوستان ها، کاشت گل های بهاری ، رسیدگی به مبلمان شهری ، هرس زمستانی و نور پردازی های متنوع در سطح منطقه صورت گرفته است .

گفتنی است ایستگاه نوروزی واقع در پارک کریمی مراغه ای آماده پذیرایی از مسافرین و میهمانان نوروزی است .


[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.