حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

مراحل چهارم و پنجم، قهرمان تور ایران- آذربایجان را مشخص می کند

شناسه : 7223 09 اکتبر 2017 - 8:07 205 بازدید

[ad_1] تبریز ما: بهترین رکابزن جوان اولین مرحله سی ودومین دوره تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان گفت: مراحل چهارم و پنجم، مراحل سرنوشت ساز این تور برای تعیین قهرمان تورنمنت است.  “وایت لیام” از تیم دراپاک استرالیا که موفق به دریافت پیراهن سفید مرحله نخست سی ودومین دوره تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان […]

مراحل چهارم و پنجم، قهرمان تور ایران- آذربایجان را مشخص می کند
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: بهترین رکابزن جوان اولین مرحله سی ودومین دوره تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان گفت: مراحل چهارم و پنجم، مراحل سرنوشت ساز این تور برای تعیین قهرمان تورنمنت است.

 “وایت لیام” از تیم دراپاک استرالیا که موفق به دریافت پیراهن سفید مرحله نخست سی ودومین دوره تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان در مسیر تبریز به ارومیه شد، در خصوص این مرحله اظهار کرد: مسابقه بسیار سختی بود و از همان ابتدا، از سرعت بالایی برخوردار بود و برایم مشکل بود که بتوانم سرعتم را با دسته تنظیم کنم.

وی افزود: خوشبختانه توانستم در 30 کیلومتر پایانی، در دسته پیشرو قرار بگیرم و موفق به دریافت پیراهن سفید که به بهترین رکابزن جوان تعلق می گیرد، شوم.

وی خاطرنشان کرد: تیم های وینو و پیشگامان کویر یزد، تیم های قدرتمندی هستند و شرایط مسابقه بستگی به تاکتیک این تیم ها برای کنترل دسته دارند.این دوچرخه سوار جوان گفت:معتقدم مراحل چهارم و پنجم، مراحل سرنوشت ساز این تور برای تعیین قهرمان تورنمنت است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.