حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ 9 شوال 1445 Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

شناسایی و برخورد با 465 واحد صنفی عرضه کننده کالای قاچاق در آذربایجان شرقی

شناسه : 10560 09 ژانویه 2018 - 4:59 216 بازدید

[ad_1] تبریز ما: معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی گفت : در 9 ماهه امسال در حوزه مبارزه با کالای قاچاق، 18 هزار مورد بازرسی انجام شده و برای 465 واحد صنفی پرونده تعزیراتی تشکیل و جهت رسیدگی به مراجع قانونی ارسال شده است. به گزارش تبریز ما، اسماعیل […]

شناسایی و برخورد با 465 واحد صنفی عرضه کننده کالای قاچاق در آذربایجان شرقی
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی گفت : در 9 ماهه امسال در حوزه مبارزه با کالای قاچاق، 18 هزار مورد بازرسی انجام شده و برای 465 واحد صنفی پرونده تعزیراتی تشکیل و جهت رسیدگی به مراجع قانونی ارسال شده است.

به گزارش تبریز ما، اسماعیل عطاپور در جمع خبرنگاران با اشاره به لزوم برخورد با پدیده قاچاق در مبادی ورودی و مرزهای کشور اظهار کرد: مبارزه با قاچاق کالا در سطح عرضه نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و عرصه را برای عرضه کنندگان و فروشندگان کالای قاچاق تنگ می کند.

وی ادامه داد: در 9 ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از لحاظ  تعداد بازرسی 29 درصد و از لحاظ ارزش ریالی 21 درصد رشد را شاهد بودیم .

عطاپور، عمده گروه کالایی کشف شده در این مدت را لوازم خانگی، طلا و جواهر، لوازم ارایشی و بهداشتی ، کیف و کفش و سیگار اعلام کرد .

وی فرهنگ سازی و ترغیب و تشویق به مصرف کالاها و تولیدات داخلی را یکی از مهمترین فعالیت های اولویت دار اتحادیه های صنفی استان بیان و اظهار کرد: برای جلوگیری از قاچاق کالا، با اقدام فرهنگی می توان نسبت به حل و فصل برخی مشکلات مربوطه در حوزه مبارزه با قاچاق کالا به راهکارهای مناسبی دست یافت .

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی همچنین از کشف بیش از یک تن سیر قاچاق چینی در میدان میوه و تره بار مرکزی تبریز طی چند روز گذشته خبر داد و گفت: متاسفانه قاچاق محصولات کشاورزی بی هویت، تولیدات داخل و امنیت مردم را تهدید و بازار را آشفته می کند.

وی افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت با همکاری پلیس آگاهی استان، معاونت غذا و دارو نظارت های مستمری را به صورت شبانه روزی انجام می دهند و همه شهروندان می توانند واحدهای اقتصادی متخلف را به سامانه 124 گزارش کنند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.