حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

بی‌توجهی دوباره کی‌روش به بازیکنان تراکتورسازی

شناسه : 6952 03 اکتبر 2017 - 4:31 265 بازدید

تبریز ما: اینبار هم در فهرست جدید تیم ملی اثری از بازیکنان تراکتورسازی وجود ندارد.  فهرست جدید تیم ملی متشکل از 27 بازیکن لیگ برتری و لژیونر برای حضور در اردو اعلام شد و این‌بار هم کارلوس کی‌روش برخی از بازیکنانی که می‌توانستند دعوت شوند را نادیده گرفت. تراکتورسازی که اخیراً نتایج خوبی در جدول […]

بی‌توجهی دوباره کی‌روش به بازیکنان تراکتورسازی
پ
پ


تبریز ما: اینبار هم در فهرست جدید تیم ملی اثری از بازیکنان تراکتورسازی وجود ندارد.

 فهرست جدید تیم ملی متشکل از 27 بازیکن لیگ برتری و لژیونر برای حضور در اردو اعلام شد و این‌بار هم کارلوس کی‌روش برخی از بازیکنانی که می‌توانستند دعوت شوند را نادیده گرفت.

تراکتورسازی که اخیراً نتایج خوبی در جدول می‌گیرد و توانسته با توجه به شرایط خاصی که دارد، هم در جام حذفی به مرحله بالاتر صعود کند و هم خودش را تا رتبه هشتم جدول بالا بکشد، با وجود چند بازیکن با کیفیت در ترکیبش همچنان سهمی در تیم ملی ندارد.

نفراتی مثل محمد ایران‌پوریان، مهدی کیانی، محمدرضا مهدی‌زاده و محمدرضا آزادی که حداقل می‌شد در دیدارهای دوستانه آزمایش شوند تاکنون نتوانستند نظر کی‌روش را جلب کنند.

باید دید تیم خوب گل‌محمدی در سال منتهی به جام جهانی می‌تواند سهمی از مسافران روسیه داشته باشد یا طبق همین روال تراکتوری‌ها پشت درهای تیم ملی خواهند ماند./ ایلنا

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.