حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

دفاع مقدس، عزم و ارده ملت ایران را قوت بخشید

شناسه : 6639 23 سپتامبر 2017 - 11:52 342 بازدید

[ad_1] مسئول سازمان بسیج شهرداری تبریز گفت: دفاع مقدس، عرصه‌ای است که عزم و ارده ملت ایران را در رسیدن به اهداف متعالی، قوت بخشید. به گزارش تبریز ما، احمد زارعی در جمع مسئولان و فرماندهان تابعه بسیج شهرداری تبریز، با بیان این مطلب اظهار داشت: کشورهای انحصارطلب و مستکبران جهانی، جنگ تحمیلی را با […]

دفاع مقدس، عزم و ارده ملت ایران را قوت بخشید
پ
پ

[ad_1]


مسئول سازمان بسیج شهرداری تبریز گفت: دفاع مقدس، عرصه‌ای است که عزم و ارده ملت ایران را در رسیدن به اهداف متعالی، قوت بخشید.

به گزارش تبریز ما، احمد زارعی در جمع مسئولان و فرماندهان تابعه بسیج شهرداری تبریز، با بیان این مطلب اظهار داشت: کشورهای انحصارطلب و مستکبران جهانی، جنگ تحمیلی را با خیال واهی براندازی نظام نوپای انقلاب اسلامی به راه انداخته‌اند اما رهبری امام راحل و  ایمان و اراده آحاد مردم، نتیجه معادلات را برای دشمن به هم زد.

وی با گرامیداشت تقارن بارگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس و ماه محرم خاطرنشان کرد: امروز ملت ایران با اراده و انگیزه عاشورایی، تحت رهبری مقام معظم رهبری، مسیر توسعه و تعالی را علی‌رغم تمام چالش‌ها و سختی‌ها در پیش گرفته‌اند.

زارعی با بیان این‌که آرامش و امنیت خود را مرهون شهدا هستیم، خاطرنشان کرد: شهیدان مدافع حرم با همان روحیه ایثارگری سال‌های دفاع مقدس، جان خود را تقدیم سربلندی و اقتدار کشور کرده‌اند.

مسئول سازمان بسیج شهرداری تبریز با اشاره به نقش مدافعان حرم در تقویت گفتمان انقلاب اسلامی گفت: جوانان پرشور و نشاط مدافع حرم، ثابت کرده‌اند که شجره انقلاب اسلامی، روز به‌روز، سرزنده‌تر و قوی‌تر می‌شود.

زارعی اظهار داشت: دلاوری‌های جوانان و رزمندگان ایرانی در سوریه و عراق، در واقع دفاع از تمامیت ارضی و اعتقادی ایران اسلامی در مرزهای دوردست است؛ اگر این رشادت‌ها نبود، قطعاً دشمن تکفیری به خود اجازه می‌داد به مرزهای کشورمان دست اندازی کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بسیج شهرداری تبریز به تناسب شرح وظایف خود، آمادگی دارد در تا در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و حتی در مواقع بحران‌های طبیعی، در خدمت شهر و شهروندان باشد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.