حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

لکه‌گیری اساسی معابر حوزه شهرداری منطقه پنج با توزیع ۱۵۰۰ تن آسفالت

شناسه : 12301 14 مارس 2018 - 3:40 212 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه ۵ تبریز گفت: از اسفندماه و با آغاز اجرای طرح استقبال از عید نوروز ۱۵۰۰ تن آسفالت توسط معاونت فنی وعمرانی شهرداری منطقه پنج در معابری که نیازمند لکه گیری اساسی بودند توزیع شده است. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۵ تبریز، یعقوب هوشیار با اعلام این […]

لکه‌گیری اساسی معابر حوزه شهرداری منطقه پنج با توزیع ۱۵۰۰ تن آسفالت
پ
پ

تبریز ما: شهردار منطقه ۵ تبریز گفت: از اسفندماه و با آغاز اجرای طرح استقبال از عید نوروز ۱۵۰۰ تن آسفالت توسط معاونت فنی وعمرانی شهرداری منطقه پنج در معابری که نیازمند لکه گیری اساسی بودند توزیع شده است.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۵ تبریز، یعقوب هوشیار با اعلام این مطلب افزود: لکه گیری اساسی آسفالت معابر با مساعدشدن شرایط جوی با روش کاتر زنی توسط معاونت فنی وعمرانی آغازشده است.

شهردارمنطقه پنج  در ادامه بابیان اینکه با انتشار آگهی های مناقصهپ، آسفالت ریزی اساسی معابراز سال آینده شروع خواهد شد، همچنین به ضرورت لکه گیری آسفالت قبل از فرا رسیدن عید نوروز اشاره کرد و گفت : در تمامی معابری که نیاز به لکه گیری باشد تا پایان سال مشکل آسفالت مرتفع می شود.

هوشیار همچنین با اشاره به لکه گیری اساسی آسفالت افزود: تا پایان سال جاری بیش از ۱۵۰۰ تن در محل هایی که نیاز به لکه گیری باشد آسفالت توزیع می شود.

به گفته وی تا کنون در ورودی ولی امر، کوی نصر، باغمیشه، اتوبان پاسداران و کوی فرشته  توسط معاونت فنی و عمرانی این منطقه آسفالت ریزی انجام یافته است.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.