حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

توزیع ۲۴۰ تن آسفالت در محلات کم‌برخوردار و حاشیه‌نشین توسط شهرداری منطقه۱

شناسه : 12246 12 مارس 2018 - 4:32 241 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه یک تبریز گفت: در آستانه عید نوروز طرح‌های آسفالت‌ریزی منطقه شدت گرفته و تنها در شبانه‌روز گذشته، ۲۴۰ تُن آسفالت در محلات کم‌برخوردار این حوزه توزیع شده است. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۱ تبریز، محمدعلی مولاخواه افزود: مناطق کم‌برخوردار و حاشیه‌نشین شهر، اولویت آسفالت‌ریزی‌های این منطقه […]

توزیع ۲۴۰ تن آسفالت در محلات کم‌برخوردار و حاشیه‌نشین توسط شهرداری منطقه۱
پ
پ

تبریز ما: شهردار منطقه یک تبریز گفت: در آستانه عید نوروز طرح‌های آسفالت‌ریزی منطقه شدت گرفته و تنها در شبانه‌روز گذشته، ۲۴۰ تُن آسفالت در محلات کم‌برخوردار این حوزه توزیع شده است.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۱ تبریز، محمدعلی مولاخواه افزود: مناطق کم‌برخوردار و حاشیه‌نشین شهر، اولویت آسفالت‌ریزی‌های این منطقه است و طی آن، بسیاری از خیابان‌ها و کوچه‌ها، آسفالت، زیرسازی و ساماندهی شده‌اند.

وی ادامه داد: طی یک شبانه روز حدود ۲۴۰ تُن آسفالت در محلات صالح‌آباد واقع در عباسی توزیع با فینیشر اجرا شده است.

شهردار منطقه ۱ گفت: تا پایان سال شاهد تداوم این حرکت خواهیم بود و سعی می‌کنیم هیچ مسیری در سطح حوزه دارای مشکل آسفالت نباشد.

 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.