حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ 9 شوال 1445 Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

آمادگی کامل شهرداری منطقه پنج برای استقبال از گردشگران تا ۱۵ فروردین

شناسه : 12505 27 مارس 2018 - 6:25 446 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه ۵ تبریز گفت: کمپ گردشگری و کارواش رایگان شهرداری منطقه پنج تا ۱۵ فروردین به میهمانان خدمات رسانی می کنند.  به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۵ تبریز، یعقوب هوشیار افزود: این منطقه با استفرار سه کمپ گردشگری و کارواش رایگان از میهمانان نوروزی استقبال کرده است. وی در […]

آمادگی کامل شهرداری منطقه پنج برای استقبال از گردشگران تا ۱۵ فروردین
پ
پ

تبریز ما: شهردار منطقه ۵ تبریز گفت: کمپ گردشگری و کارواش رایگان شهرداری منطقه پنج تا ۱۵ فروردین به میهمانان خدمات رسانی می کنند.

 به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۵ تبریز، یعقوب هوشیار افزود: این منطقه با استفرار سه کمپ گردشگری و کارواش رایگان از میهمانان نوروزی استقبال کرده است.

وی در ادامه با اشاره به آغازموج دوم سفرهای نوروزی افزود: کمپ های گردشگری وکارواش این منطقه در مسیر جاده تهران تا ۱۵ فروردین و در سه شیفت کاری آماده پذیرایی از مسافرین هستند.

هوشیار  ادامه داد: با آماده سازی ۲۵ پارک و بوستان محله ای، استقرار دو کمپ گرشگری، استقرار کارواش رایگان، توزیع بسته های فرهنگی، تجلیل از اولین مسافر ورودی به شهر در سال جدید، فضا سازی محیط شهر، کاشت گلهای بهاری، زیبا سازی سطح حوزه و لکه گیری اساسی آسفالت معابر به استقبال عید نوروز رفته ایم.

شهردار منطقه ۵ در ادامه درخصوص انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی نیز گفت: تعطیلات نوروز بهترین فرصت برای معرفی ظرفیت های گردشگری تبریز است که در این راستا شهرداری منطقه پنج با فضا سازی محیط شهری و همچنین با تجلیل از اولین مسافر ورودی به شهردر سال جدید اقدام به تبلیغ ظرفیت های گردشگری تبریزنموده است.

شهردارمنطقه پنج همچنین در رابطه با استقرار کمپ گردشگری و کارواش رایگان نیز اظهارداشت: در مسیر جاده تهران در۲ کمپ گردشگری و یک کارواش رایگان از مسافرین نوروزی استقبال  شده است.

به گفته وی در موج اول سفرهای نوروزی واز ۲۸اسفند تا۴فروردین ۳۰۰خودرو از خدمات  کارواش استفاده کرده اند.  

 

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.