حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 5 ذو القعدة 1445 Sunday, 12 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

روزانه نزدیک به ۳۰۰ هزار نفر از خدمات موکب شهرداری تبریز بهره مند می شوند

شناسه : 8379 08 نوامبر 2017 - 12:21 280 بازدید

رئیس هیئت مدیره موکب جنت الحسین شهرداری تبریز با تاکید بر اینکه مجموعا نزدیک به ۳۰۰ هزار نفر در روز از خدمات موکب شهرداری تبریز بهره مند می شوند گفت: با توجه به حجم عظیم زائران اربعین، این موکب در سالهای آینده نیاز به توسعه دارد که امیدواریم شهرداری و شورای شهر از توسعه آن […]

روزانه نزدیک به ۳۰۰ هزار نفر از خدمات موکب شهرداری تبریز بهره مند می شوند
پ
پ


رئیس هیئت مدیره موکب جنت الحسین شهرداری تبریز با تاکید بر اینکه مجموعا نزدیک به ۳۰۰ هزار نفر در روز از خدمات موکب شهرداری تبریز بهره مند می شوند گفت: با توجه به حجم عظیم زائران اربعین، این موکب در سالهای آینده نیاز به توسعه دارد که امیدواریم شهرداری و شورای شهر از توسعه آن حمایت کنند.

علی شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی تبریز ما به کربلا، با اشاره به ویژگی های خاص اربعین و ثواب خدمت به زائران اربعین حسینی اظهار کرد: موکب جنت الحسین شهرداری تبریز هم به نمایندگی از مردم تبریز در عمود ۱۳۹۴ جاده قدیم کربلا به نجف هم به زائران اباعبدالله الحسین (ع) خدمت می کنند.

وی با اشاره به اسکان و استراحت روزانه ۳۰۰۰ نفری در این موکب افزود: روزانه بیش از ۳۱ وعده غذایی بین عاشقان و زائران اربعین توزیع می شود.

رئیس هیئت مدیره موکب جنت الحسین شهرداری تبریز با بیان اینکه روزانه ۱۰۰ هزار بطری آب معدنی در موکب در اختیار زائران قرار می‌گیرد گفت: تعدادی از خادمان امام حسین علیه السلام در این موکب هم با ارائه خدمات پزشکی و دارویی روزانه پای تاول زده  بیش از ۶۰۰ نفر از عاشقان امام حسین (ع) پانسمان و درمان می کنند که هر روز استقبال از این خدمت خادمان ما افزایش می‌یابد ولی توان پاسخگویی به نیازها را نداریم.

وی سایر خدمات موکب را یادآور شد و تصریح کرد: واکس، داروخانه، راهنمای زائرین و گمشدگان، پاکسازی معابر نزدیک موکب، برگزاری عزاداری، توزیع پکیج های تبلیغاتی تبریز، برگزاری نماز جماعت و پاسخگویی به مسائل شرعی از جمله دیگر اقدامات موکب جنت الحسین شهرداری تبریز در اربعین حسینی کربلا است.

شریفی با تاکید بر اینکه مجموعا نزدیک به ۳۰۰ هزار نفر در روز از خدمات موکب شهرداری تبریز بهره مند می شوند ابراز داشت: با توجه به حجم عظیم زائران اربعین، این موکب در سالهای آینده نیاز به توسعه دارد که امیدواریم شهرداری و شورای شهر از توسعه آن حمایت کنند.

وی تصریح کرد: استقبال امسال بسیار فراتر از سال های گذشته است و باید برای توسعه مساحت و خدمات این موکب در سال های آینده که به آروی تبریز تبدیل شده تلاش کنیم.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.