حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 1 ذو القعدة 1445 Wednesday, 8 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

دو پیروزی و یک شکست از یک جنس برای گسترش !

شناسه : 10078 26 دسامبر 2017 - 12:21 196 بازدید

تبریز ما: تیم فوتبال گسترش فولاد در سه دیدار گذشته خود سه نتیجه جالب توجه کسب کرده است.  در هفته پایانی نیم فصل اول رقابت های لیگ هفدهم تیم گسترش فولاد تبریز در ورزشگاه امام رضا با ارائه یک نمایش تدافعی موفق شد حملات پرتعداد شاگردان مهاجری را خنثی کند و به پیروزی ارزشمندی دست […]

دو پیروزی و یک شکست از یک جنس برای گسترش !
پ
پ


تبریز ما: تیم فوتبال گسترش فولاد در سه دیدار گذشته خود سه نتیجه جالب توجه کسب کرده است.

 در هفته پایانی نیم فصل اول رقابت های لیگ هفدهم تیم گسترش فولاد تبریز در ورزشگاه امام رضا با ارائه یک نمایش تدافعی موفق شد حملات پرتعداد شاگردان مهاجری را خنثی کند و به پیروزی ارزشمندی دست یابد. آنها پس از اینکه توسط رضا خالقی فر به گل اول بازی دست یافتند، در نیمه دوم و در دقایق پایانی توسط بابایی به گل رسیدند.

این سناریو در هفته اول نیم فصل دوم مسابقات هم تکرار شد و شاگردان کریمی باز هم با ارائه یک نمایش تدافعی موفق شدند با دو گل پیمان بابایی که در نیمه اول به ثمر رسید و احمد موسوی که باز هم در ثانیه های پایانی زده شد، پارس جنوبی را شکست دهند.

اما نکته جالب این بود که در این میان تیم گسترش فولاد در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی برابر تیم خونه به خونه صف آرایی کرد و مقابل این تیم با به کار گیری سیستمی مشابه توسط جواد نکونام تسلیم شد.
نکونام که در اولین سال مربیگری خود نشان داده به خوبی به تفکرات کی روش آشنایی پیدا کرده و گل نخوردن را اصل ابتدایی بازی فوتبال می داند، برخلاف شاگردهای فیروز کریمی دست این مربی را خواند و در شرایطی که نیمه اول را با ارائه یک فوتبال درگیرانه با تساوی به پایان رسانده بود، گل اول بازی را در دقایق ابتدایی نیمه دوم به تیم فیروز کریمی زد و در دقایق انتهایی گل دوم را به ثمر رساند تا از شاگردان فیروز کریمی علیرغم تجربه و سن کمش موفق تر عمل کند و از همان جایی به کریمی ضربه بزند که نقطه قوت تیم گسترش فولاد در این هفته ها است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.