حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

عملیات تعمیر و سامان‌دهی پارک مفاخر توسط شهرداری منطقه ۲ ادامه دارد

شناسه : 7696 21 اکتبر 2017 - 8:16 244 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه ۲ تبریز از سامان‌دهی اساسی وضعیت پارک طوبی خبر داد و گفت: رسیدگی به وضعیت فضای‌سبز، پاکسازی عمومی، نوسازی سیستم روشنایی، تعمیرات سرویس بهداشتی، رنگامیزی المان‌ها و ستون‌ها، تعمیر آبنماها و تابلوهای پیرامون پارک، از اقدامات شهرداری در این پارک است. به گزارش تبریز ما رسول موسایی با اشاره به نابسامانی […]

عملیات تعمیر و سامان‌دهی پارک مفاخر توسط شهرداری منطقه ۲ ادامه دارد
پ
پ

تبریز ما: شهردار منطقه ۲ تبریز از سامان‌دهی اساسی وضعیت پارک طوبی خبر داد و گفت: رسیدگی به وضعیت فضای‌سبز، پاکسازی عمومی، نوسازی سیستم روشنایی، تعمیرات سرویس بهداشتی، رنگامیزی المان‌ها و ستون‌ها، تعمیر آبنماها و تابلوهای پیرامون پارک، از اقدامات شهرداری در این پارک است.

به گزارش تبریز ما رسول موسایی با اشاره به نابسامانی پیش‌آمده برای تابلوهای نفیس پیرامون پارک گفت: تمامی تابلوها، پاکسازی شده و شیشه‌های شکسته‌شان تعویض شده است.

شهردار منطقه دو مرمت و بازسازی المان های موجود پارک مفاخر آذربایجان را از سایر فعالیت هایی برشمرد که در محوطه آن در حال انجام است و اظهار داشت: رنگامیزی المان‌ها و ستون ها و پایه‌های ساختمان محوطه پارک، با درنظر گرفتن طرح‌های اسلامی به اجرا درآمده است.

وی ادامه داد: بازسازی آبنمای پارک مفاخر آذربایجان با کاشیکاری مجدد، نصب پمپ، تعمیر و تعویض لوله های آب به انجام رسیده و این آبنما آماده راه اندازی است.

موسایی خاطرنشان کرد: تعویض کلیه چراغ ها، لامپ های معیوب و حباب های شکسته در محوطه پارک، رسیدگی به شیرآلات سرویس های بهداشتی و کف سازی مقابل آن به همراه نصب تابلو سرویس بهداشتی و… از دیگر  مواردی بشمار می آید که در برنامه به اجرا درآمده برای ساماندهی پارک مفاخر، از سوی تلاشگران منطقه ۲ در حال انجام است. 

پارک طوبی، مطابق رای مرجع قانونی، از سال ۹۲ در اختیار شهرداری تبریز نیست و به جز امور فضای سبز، مدیریت، حفاظت و نگهداری سایر بخش‌های آن بر عهده اداره كل اوقاف و امور خيريه استان آذربايجان شرقي اداره است. با این‌حال، در ماه‌های اخیر، مشاهدات کلی و گزارش‌های مردمی، از وضعیت اسفبار در بخش‌های مختلف این پارک زیبا حکایت دارد. تبدیل مجموعه مفاخر به انباری، غیب‌شدن کتیبه‌های برنزی پیرامون پارک، انباشتن موکت در گوشه‌و کنار پارک و حذف سیستم روشنایی برای صرفه‌جویی در برق! از نارسایی‌های این پارک بوده  که گلایه‌های شهروندان را در پی داشته است.شهرداری منطقه ۲ تبریز، پس از تاکیدات نماینده معزز ولی‌فقیه در استان، رسیدگی به وضعیت نابسامان این پارک را با اجرای برنامه پاکسازی، شست‌وشو، لکه‌گیری و آسفالت، تنظیم وضعیت روشنایی و مرمت رویه شیشه‌ای تابلوهای مفاخر در برنامه کاری خود لحاظ کرده‌است.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.