حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

ضرورت افزایش سهم دولت در پشتیبانی از پروژه قطار شهری

شناسه : 9141 29 نوامبر 2017 - 6:31 198 بازدید

تبریز ما: حمل و نقل و ترافیک یکی از معضلات اصلی کلانشهرها به شمار می رود که ضروری است مدیران ارشد توسعه حمل و نقل همگانی شهر را در اولویت برنامه های خود قرار دهند. به گزارش تبریز ما، یعقوب وحیدکیا با اعلام این مطلب اظهار داشت : عدم توجه کافی به حوزه حمل و […]

ضرورت افزایش سهم دولت در پشتیبانی از پروژه قطار شهری
پ
پ


تبریز ما: حمل و نقل و ترافیک یکی از معضلات اصلی کلانشهرها به شمار می رود که ضروری است مدیران ارشد توسعه حمل و نقل همگانی شهر را در اولویت برنامه های خود قرار دهند.

به گزارش تبریز ما، یعقوب وحیدکیا با اعلام این مطلب اظهار داشت : عدم توجه کافی به حوزه حمل و نقل عمومی ، شهر را در آینده با هزینه های گزافی مواجه خواهد کرد و محدودیت های مالی شهرداری ها توان لازم برای پاسخگویی به این نیاز را نخواهد داشت.

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری تبریز و حومه با بیان اینکه حمل و نقل ریلی در کلانشهرها جزء نیازهای ضروری مطرح است ، تصریح کرد :‌ در سالهای اخیر حمایت های مالی شهرداری نسبت دولت از پروژه قطارشهری پیشی گرفته که لازم است دولت سهم خود را در اجرای این پروژه به منظور جلوگیری از مستهلک شدن سرمایه گذاری های چندین هزار میلیاردی در قطارشهری افزایش دهد.

وحیدکیا ادامه داد : با بهره برداری کامل از یک خط مصوب قطارشهری در کلانشهرها ؛ ضمن جلوگیری از تحمیل هزینه های کلان نگهداری، در مصرف سوخت و انرژی صرفه جویی شده و به دنبال آن بخشی از مشکلات ناشی از ترافیک شهرها نیز کاهش خواهد یافت.

وی در پایان خاطرنشان ساخت : بهره گیری مطلوب از حمل و نقل ترکیبی و در کنار آن توجه کافی به قطارشهری به عنوان حمل و نقل پاک و ایمن خواهد توانست ضمن جابه جایی خیل عظیمی از مسافران درون شهری گره گشای بزرگی از مشکلات عظیم ترافیکی شهرها و پیامدهای ناشی از آن باشد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.