حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

اجرای آموزش شهروندی در مدرسه دخترانه هوشیار

شناسه : 13009 23 آوریل 2018 - 8:49 279 بازدید

تبریز ما: از سوی شهرداری منطقه دو تبریز، آموزش شهروندی در مدرسه ابتدائی دخترانه هوشیار به اجرا درآمد. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه دو، از سوی حوزه فرهنگی اجتماعی منطقه2، در راستای آموزش شهروندی با محوریت حفظ محیط زیست برای دانش آموزان مدارس سطح حوزه، این آموزش در مدرسه دخترانه هوشیار […]

اجرای آموزش شهروندی در مدرسه دخترانه هوشیار
پ
پ

تبریز ما: از سوی شهرداری منطقه دو تبریز، آموزش شهروندی در مدرسه ابتدائی دخترانه هوشیار به اجرا درآمد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه دو، از سوی حوزه فرهنگی اجتماعی منطقه2، در راستای آموزش شهروندی با محوریت حفظ محیط زیست برای دانش آموزان مدارس سطح حوزه، این آموزش در مدرسه دخترانه هوشیار خیابان منتظری برگزار شد.

کلاس آموزشی مذکور برگرفته از توضیحات کارشناسان حوزه فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه دو با سرفصل هایی همچون حفظ محیط زیست، نحوه جداسازی و تفکیک زباله های تر و خشک از مبداء و… بود که با پرسش و پاسخ و تبادل نظر مربیان و دانش آموزان مدرسه هوشیار به اجرا درآمد.
 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.