حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

ضرورت توسعه حمل و نقل ترکیبی در شهر/ باید نیاز به حضور شهروندان در ادارات را به حداقل برسانیم

شناسه : 11779 15 فوریه 2018 - 8:30 195 بازدید

تبریز ما: رئیس شورای اسلامی شهر تبریز بر ضرورت توجه شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز برای تعریف و توسعه حمل و نقل ترکیبی برای کاهش هدر رفت زمان شهروندان تاکید کرد. به گزارش تبریز ما، شکور اکبر نژاد در مراسم گرامیداشت حماسه 29 بهمن تبریز و تجلیل از خانواده شهدا، ایثارگران و خادمین شهر […]

ضرورت توسعه حمل و نقل ترکیبی در شهر/ باید نیاز به حضور شهروندان در ادارات را به حداقل برسانیم
پ
پ


تبریز ما: رئیس شورای اسلامی شهر تبریز بر ضرورت توجه شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز برای تعریف و توسعه حمل و نقل ترکیبی برای کاهش هدر رفت زمان شهروندان تاکید کرد.

به گزارش تبریز ما، شکور اکبر نژاد در مراسم گرامیداشت حماسه 29 بهمن تبریز و تجلیل از خانواده شهدا، ایثارگران و خادمین شهر در عرصه حمل و نقل اظهار داشت: نمی توانیم با استفاده از روش های گذشته به نیازهای امروز پاسخ دهیم قطعا نیازهای امروزین شهر ایجاب می کند که از روش های نوینی برای خدمت رسانی به شهرونان استفاده نماییم و برای ورود شیوه های جدید به حوزه خدمت رسانی به شهروندان باید از افراد مجرب و کارشناسان بهره بگیریم

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به اینکه زمان زیادی از شهروندان در مسافرت های درون شهری هدر می شود گفت: آیا امکانپذیر نیست که فضاها، مجموعه ها و اداراتی که در مرکز شهر وجود دارند و مورد مراجعه شهروندان هستند به خارج از شهر منتقل شوند تا ضمن کاهش ترافیک و آلودگی محدوده مرکزی شهر باعث کاهش هدررفت زمان با ارزش شهروندان شویم؟

اکبرنژاد با تاکید بر ضرورت انتقال برخی خدمات آموزشی و درمانی که در مناطق پر ترافیک و مرکزی شهر تبریز تمرکز یافته اند گفت: مکان یابی مناسب و انتقال مراکز پزشکی به خارج از محدوده شهر ضروری است و باید مردم مجبور نباشند برای مراجعه به مراکز درمانی و یا مطب پزشکان ساعت ها در ترافیک معطل بمانند برای رفع این مسئله شورای اسلامی شهر تبریز تصویب کرده است که شهرک سلامت احداث شود و با انتقال بسیاری از مطب ها و مجموعه های درمانی به این شهر معضل ترافیک در مرکز شهر رفع خواهد شد.

وی با اعلام اینکه اعضای شورای شهر تبریز نباید وقت خود را تنها به شهرداری معطوف کنند اظهار داشت: باید با ارتباط و تعامل با ادارات و سازمان های خدمت گذاری که وظایف شهری را بر عهده دارند به سمت سهل سازی خدمت رسانی به شهروندان حرکت کنیم.

اکبرنژاد آلودگی هوای تبریز را از معضلات محیط زیستی را دلیل و زمینه ساز شیوع بیماری های مختلف در بین شهروندان دانست و گفت: استفاده از اتوبوس های برقی و بهره مندی از وسایط نقلیه ای که از سوخت پاک استفاده می کنند در ناوگان حمل و نقل درون شهری ضروری است.

وی یکی دیگر از مسائل مورد شکایت شهروندان را حضور چندین مدرسه غیر انتفاعی و بخش خصوصی در کوچه ها و برخی مناطق دانست و گفت: متاسفانه مشاهده می شود که مدارس غیر انتقاعی در کوچه ها و مناطقی فعالیت می کنند که برای همسایه ها مشکل ایجاد می کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با تاکید بر ضرورت حرکت به سمت خدمت رسانی الکترونیک به شهروندان گفت: برای کاهش آلودگی هوا، جلوگیری از اتلاف وقت شهروندان ضروری است نیاز شهروندان به مراجعه به ادارات مختلف را به حداقل برسانیم.

 

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.