حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

عملیات تعریض و اصلاح هندسی زیرگذر فلسطین اجرا می‌شود

شناسه : 8591 15 نوامبر 2017 - 6:40 200 بازدید

[ad_1] تبریز ما: معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه گفت: با موافقت شورای هماهنگی ترافیک شهرهای استان، زیرگذر فلسطین تعریض و اصلاح هندسی می شود. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه چهار تبریز، سیاهی با بیان این خبر گفت: به منظور کاهش ترافیک و افزایش یک لاین اضافی، با موافقت شورای هماهنگی […]

عملیات تعریض و اصلاح هندسی زیرگذر فلسطین اجرا می‌شود
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه گفت: با موافقت شورای هماهنگی ترافیک شهرهای استان، زیرگذر فلسطین تعریض و اصلاح هندسی می شود.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه چهار تبریز، سیاهی با بیان این خبر گفت: به منظور کاهش ترافیک و افزایش یک لاین اضافی، با موافقت شورای هماهنگی ترافیک شهرهای استان، زیرگذر فلسطین تعریض و اصلاح هندسی می شود.
وی با اشاره به اینکه افزایش تعداد خودرو و میزان تردد از مسیر چایکنار در سال های اخیر موجب ایجاد ترافیک در گلوگاه ورودی زیرگذرفلسطین گردیده بود، با انجام مطالعات و اخذ مجوزهای لازم عملیات اصلاح هندسی آغاز گردید.
معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 4 اظهار امیدواری کرد: با اجرای زیرساخت های مناسب و همکاری دستگاه های خدمات رسان معضل ترافیک این مسیر به زودی تسهیل شود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.