حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11407 تعداد نوشته های امروز : 0×

بازگشایی فاز اول زیرگذر ورودی بلوار آذربایجان به پاسداران به صورت عبور موقت

شناسه : 10054 26 دسامبر 2017 - 8:37 443 بازدید

[ad_1] تبریز ما: فاز اول زیرگذر ورودی بلوار آذربایجان به سمت اتوبان پاسداران با تاکید شهردار تبریز بدون اجرای تشریفات خاص و مراسم افتتاح به صورت عبور موقت بازگشایی شد. به گزارش تبریز ما، این پروژه با اعتبار بالغ بر 50 میلیارد تومان در حال اجرا بوده و فاز اول آن مورد بهره برداری قرار […]

بازگشایی فاز اول زیرگذر ورودی بلوار آذربایجان به پاسداران به صورت عبور موقت
پ
پ

[ad_1]

تبریز ما: فاز اول زیرگذر ورودی بلوار آذربایجان به سمت اتوبان پاسداران با تاکید شهردار تبریز بدون اجرای تشریفات خاص و مراسم افتتاح به صورت عبور موقت بازگشایی شد.

به گزارش تبریز ما، این پروژه با اعتبار بالغ بر 50 میلیارد تومان در حال اجرا بوده و فاز اول آن مورد بهره برداری قرار گرفته است.

پروژه بزرگ میدان آذربایجان یکی از پروژه های مهم شهرداری تبریز است که با همکاری سازمان عمران  و شهرداری منطقه 4 تبریز در حال اجرا است.

 اجرای این پروژه علاوه بر اینکه می تواند باعث ایجاد  تحولات ترافیکی در مسیر اتوبان پاسداران شود زمینه ساز تحول فضای شهری و اصلاح  یکی از مهم ترین ورودی های شهر نیز خواهد شد.

 این پروژه به دستور شهردار تبریز برای حل معضل ترافیکی آن منطقه به صورت عبور موقت بازگشایی شد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.