حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تبریز 2018 فرصت مناسب اقتصادی و گردشگری

شناسه : 10340 02 ژانویه 2018 - 11:44 168 بازدید

[ad_1] مدیر کل دفتر مناطق نمونه و زیر ساخت‌های گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در حاشیه نمایشگاه شهر ایده ال با شهردار کلانشهر تبریز دیدار کرد. در این دیدار جلال تاجیک با اشاره به رویداد بزرگ تبریز 2018 گفت: فرصت مناسب تبریز 2018 بسیار گرانقدر است و می بایستی از این رویداد […]

تبریز 2018 فرصت مناسب اقتصادی و گردشگری
پ
پ

[ad_1]


مدیر کل دفتر مناطق نمونه و زیر ساخت‌های گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در حاشیه نمایشگاه شهر ایده ال با شهردار کلانشهر تبریز دیدار کرد.

در این دیدار جلال تاجیک با اشاره به رویداد بزرگ تبریز 2018 گفت: فرصت مناسب تبریز 2018 بسیار گرانقدر است و می بایستی از این رویداد جهانی نهایت استفاده را در شناساندن جاذبه های گردشگری کرد چرا که این توجه زمینه های اقتصادی و کسب و کار را در منطقه رونق می دهد.

وی افزود: توسعه گردشگری علاوه بر اینکه می تواند در رونق اقتصادی تاثیر گذار باشد، در کاهش آسیب های اجتماعی نیز تاثیر گذار است.

ادامه داد: بر اساس مطالعات انجام گرفته در حوزه گردشگری کشورهای مختلف این نتیجه به دست آمده است که کشورهای پیشرو در عرصه گردشگری اقتصاد و صنعت پایدار و سالمی دارند و بر این اساس و برای پیشرفت کشور باید به توسعه گردشگری توجه ویژه ای داشته باشیم.

تاجیک گفت: با ورود هرگردشگربه کشور پنج شغل به صورت مستقیم ایجاد می شود، پس می توان گفت بین گردشگری و ایجاد اشتغال ارتباط مستقیم وجود دارد.مهندس ایرج شهین باهر شهردار کلانشهر تبریز نیز با عنوان نمودن این که زیر ساختهای گردشگری اتفاق 2018 را ماندگار می کند خواستار توجه هر چه بیشتر نهاد های مسوول به موضوع گردشگری در سال 2018 شد.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.