حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تبریزیم، گامی در راستای همکاری تئاتر و توسعه شهری

شناسه : 7622 19 اکتبر 2017 - 3:58 207 بازدید

[ad_1] تبریز ما: با انتشار فراخوان پنجمین جشنواره نمایش های خیابانی و فضای باز تبریزیم، گامی در راستای همراهی هرچه بیشتر هنرهای نمایشی و توسعه شهری برداشته شده است. به گزارش تبریز ما به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، حسین آذرنیا در این رابطه گفت: چهار دوره برگزاری موفق جشنواره نمایش […]

تبریزیم، گامی در راستای همکاری تئاتر و توسعه شهری
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: با انتشار فراخوان پنجمین جشنواره نمایش های خیابانی و فضای باز تبریزیم، گامی در راستای همراهی هرچه بیشتر هنرهای نمایشی و توسعه شهری برداشته شده است.

به گزارش تبریز ما به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، حسین آذرنیا در این رابطه گفت: چهار دوره برگزاری موفق جشنواره نمایش های خیابانی و فضای باز تبریزیم، اشتیاق هنرمندان و همچنین فعالان شهری را برای برگزاری دوره دیگری از این جشنواره در پی داشته است.

به گفته وی، بر همین اساس پنجمین جشنواره نمایش های خیابانی و فضای باز تبریزیم با هدف بهره مندی از توان و همراهی هنرمندان عرصه نمایش در نمایاندن ویژگیهای زندگی شهری و شهروند موفق برگزار می شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز افزود: این دوره از جشنواره در چهار بخش مسابقه، مهمان، کار اولی ها و خادمین شهر طراحی شده و پس از دریافت آثار و بررسی اولیه، بخش نهایی آن در شهر تبریز برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: ادوار پیشین این جشنواره یادآور تلاش های موثر هنرمندان برای طرح معضلات و مسائل مهم شهری و شهروندی به زبان هنر بود و ثمرات بسیاری از این تلاش عاید شهر شد.

آذرنیا با اشاره به نزدیکی مناسبت مهم تبریز ۲۰۱۸ ابراز امیدواری نمود پنجمین جشنواره نمایش های خیابانی و فضای باز تبریزیم نیز با حضور پرشور هنرمندان استان و کشور راوی صادقی برای مسائل شهروندی بوده و زمینه ساز بهبود زندگی شهری را از طریق آموزشهای غیرمستقیم فراهم نماید.

گفتنی است بخش نهایی و رقابت میدانی پنجمین جشنواره نمایش های خیابانی و فضای باز تبریزیم از ۱۱ تا ۱۵ دی ماه سالجاری به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز برگزار می شود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.