حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

عملیات اجرائی پوشش کانال ساری زمی با 70 درصد پیشرفت فیزیکی

شناسه : 13034 24 آوریل 2018 - 9:30 320 بازدید

تبریز ما: عملیات اجرائی دیواره سنگی و پوشش کانال ساری زمی با 70 درصد پیشرفت فیزیکی از سوی شهرداری منطقه دو تبریز به اجرا درآمده است. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه دو تبریز، باقر خوشنواز شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: قسمت اعظم اجرای دیواره سنگی و پوشش کانال ساری […]

عملیات اجرائی پوشش کانال ساری زمی با 70 درصد پیشرفت فیزیکی
پ
پ


تبریز ما: عملیات اجرائی دیواره سنگی و پوشش کانال ساری زمی با 70 درصد پیشرفت فیزیکی از سوی شهرداری منطقه دو تبریز به اجرا درآمده است.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه دو تبریز، باقر خوشنواز شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: قسمت اعظم اجرای دیواره سنگی و پوشش کانال ساری زمی با استفاده از دال های بتنی برای تکمیل این مسیل با 70 درصد پیشرفت فیزیکی (در محل های زیربار ترافیکی) از سوی تلاشگران حوزه عمران منطقه، به منظور حفظ سلامتی شهروندان، جلوگیری از انتشار بیماری ها و رعایت مسائل بهداشتی به اجرا درآمده است.

شهردار منطقه با عنوان اینکه این عملیات از زیر پل اتوبان شهیدکسائی تا میدان پلیس در حال انجام است، اظهار داشت: برای احداث دیواره سنگی در هر دو ضلع شرقی و غربی امتداد کانال ساری زمی، پوشش بتنی و کف سازی این مسیل که به منظور هدایت صحیح سیلاب های شهری به اجرا درآمده نزدیک به 11 میلیارد ریال هزینه می شود.

خوشنواز در ادامه توضیحات خود افزود: اجرای این پروژه تا مراحل پایانی آن با انجام خاکبرداری و ادامه احداث دیواره سنگی تداوم خواهد داشت.

عملیات اجرای مسیل ساری زمی منتهی به ضلع جنوبی کنارگذر شهیدکسائی بطول 300 متر، علاوه بر هدایت صحیح سیلاب ها و سهولت عبور و مرور شهروندان، از سرریز آب های حاصل از بارش به معابر و حوادث ناشی از آن جلوگیری کرده و در سهولت عبور و مرور اهالی و ساکنین جوار این کانال نیز بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.