حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

اولویت خدمات زمستانی، محلول‌پاشی است/ پرداخت‌های پیمانکاری، عادلانه خواهد بود

شناسه : 9470 10 دسامبر 2017 - 7:56 179 بازدید

تبریز ما: شهردار تبریز با تاکید بر این که نباید خدمات زمستانی، باعث تخریب فضای سبز شهر شود، گفت: اولویت برنامه‌های خدماتی در مواقع بارش برف، محلول‌پاشی و برف‌روبی است. به گزارش تبریز ما، مهندس ایرج شهین‌باهر در صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز با بیان این‌که در روزهای گذشته شاهد اولین برف پاییزی بودیم، […]

اولویت خدمات زمستانی، محلول‌پاشی است/ پرداخت‌های پیمانکاری، عادلانه خواهد بود
پ
پ


تبریز ما: شهردار تبریز با تاکید بر این که نباید خدمات زمستانی، باعث تخریب فضای سبز شهر شود، گفت: اولویت برنامه‌های خدماتی در مواقع بارش برف، محلول‌پاشی و برف‌روبی است.

به گزارش تبریز ما، مهندس ایرج شهین‌باهر در صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز با بیان این‌که در روزهای گذشته شاهد اولین برف پاییزی بودیم، اظهار داشت: برای اولین‌بار در خدمات شهرداری تبریز، محلول‌پاشی، در اولویت قرار گرفت؛ این راهکار از نظر اقتصادی، منطقی بود و آسیب‌های زیست‌محیطی نمک‌پاشی را نیز کاهش داد و در عین حال، عملیات برف روبی و یخ‌زدایی را نیز تسهیل کرد.

وی در ادامه با اشاره به طرح خدماتی فروشندگان سیار گفت: شهرداری در قالب وظایف سازمانی، خود را موظف به سامان‌دهی دستفروشان و فروشندگان سیار می‌داند؛ به همین منظور طرح‌هایی در نظر گرفته شده که جوانب کلی موضوع، از نظر وجهه عمومی شهر، سد معبر و همچنین ملاحظه کسب‌وکار دستفروشان، مورد توجه باشد.

شهردار تبریز با اشاره به این‌که با حمایت‌های مدیریت استان، پیگیری‌های مهمی در خصوص منابع مالی خط دوم قطار شهری، صورت گرفته است، اظهار داشت: از شورای محترم می‌خواهیم فرصتی برای ارائه گزارش سازمان قطار شهری تبریز در صحن، مهیا کند؛ این گزارش  می‌تواند تلاش‌ها و پیگیری‌های عوامل اجرایی را روشن کرده و پاسخ‌گوی سوالات اعضای محترم باشد.

وی با اشاره به مبالغ متفاوتی که بعضاً در مورد بدهی‌های شهرداری تبریز ایجاد می‌شود، گفت: مبلغی که در روز معارفه، اعلام شد، مربوط به وضعیت موجود شهرداری تبریز است.

شهین‌باهر با تاکید بر این‌که نباید اجازه دهیم، تبریز شاهد حادثه‌ای شبیه پلاسکو باشد، گفت: ایمن‌سازی پاساژها، طرح مهمی است که در دور گذشته شورا به تصویب رسید و اقداماتی نیز در این خصوص صورت گرفت.

شهردار تبریز اضافه کرد: از ریاست محترم شورا، می‌خواهیم فرصتی فراهم کنند تا گزارشی از فعالیت‌های سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، در صحن علنی، ارائه شود؛ این گزارش، تصویر مناسبی از طرح ایمن‌سازی ایجاد خواهد کرد.

وی با بیان این‌که انسان‌محوری و عدالت شهری، رویکرد اصلی شهرداری تبریز است، به نقش پیکانکاران در برنامه‌های عمرانی و خدماتی اشاره و خاطرنشان کرد: دستور داده شده تا عموم بخش‌های اجرایی، تمام پرداخت‌های پیمانکاری را به شکل عادلانه و به نسبت مقدار مطالبه و زمان، در دستور کار قرار دهند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.