حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

ایران قهرمان لیگ جهانی شد

شناسه : 13047 24 آوریل 2018 - 15:20 290 بازدید

تبریز ما: تیم والیبال نشسته ایران با اقتدار و با پیروزی مقابل روسیه در فینال قهرمان لیگ جهانی والیبال نشسته در تبریز شدند. نخستین دوره لیگ جهانی والیبال نشسته که از روز پنج شنبه ۳۰ فروردین ماه به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در شهر تبریز پایتخت گردشگری سال ۲۰۱۸ جهان اسلام آغاز شده است، امروز […]

ایران قهرمان لیگ جهانی شد
پ
پ


تبریز ما: تیم والیبال نشسته ایران با اقتدار و با پیروزی مقابل روسیه در فینال قهرمان لیگ جهانی والیبال نشسته در تبریز شدند.

نخستین دوره لیگ جهانی والیبال نشسته که از روز پنج شنبه ۳۰ فروردین ماه به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در شهر تبریز پایتخت گردشگری سال ۲۰۱۸ جهان اسلام آغاز شده است، امروز در دیدار فینال با رویارویی ایران و روسیه پیگیری شد و ملی پوشان کشورمان موفق شدند با نتیجه ۳ بر صفر پیروز شوند.

شاگردان رضایی در این مسابقه ست‌های اول و دوم را با نتایج ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۳ پیروز شدند و ست سوم را هم با نتیجه ۲۸ بر ۲۶ به سود خود پایان دادند تا عنوان قهرمانی را از آن خود کنند.

پیش از این دیدار هم تیم ملی والیبال نشسته بوسنی مقابل اوکراین پیروز شد و رده سوم را از آن خود کرد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.