حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

حل مشکلات جامعه عزم ملی و تلاش اساتید دانشگاه را می‌طلبد

شناسه : 13833 04 جولای 2018 - 8:58 370 بازدید

تبریز ما:استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه حل مشکلات جامعه در حوزه‌های مختلف عزم ملی و تلاش اساتید دانشگاه را می‌طلبد، گفت: امروزه در دانشگاه‌های کشور ظرفیت‌های بالقوه‌ای وجود دارد که باید از آنها برای توسعه، رشد و بالندگی کشور و هر منطقه با توجه به توانمندی‌های هر دانشگاه در آن مناطق استفاده کرد. به […]

حل مشکلات جامعه عزم ملی و تلاش اساتید دانشگاه را می‌طلبد
پ
پ


تبریز ما:استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه حل مشکلات جامعه در حوزه‌های مختلف عزم ملی و تلاش اساتید دانشگاه را می‌طلبد، گفت: امروزه در دانشگاه‌های کشور ظرفیت‌های بالقوه‌ای وجود دارد که باید از آنها برای توسعه، رشد و بالندگی کشور و هر منطقه با توجه به توانمندی‌های هر دانشگاه در آن مناطق استفاده کرد.

به گزارش شهریاربه نقل از فارس،مجید خدابخش  در بازدید و در نشستی با مسوولان، محققان و پژوهشگران دانشگاه تبریز با بیان اینکه دانشگاه‌های استان و در رأس آنها در دانشگاه تبریز ظرفیت‌های بالقوه زیادی در حل مشکلات مردم و جامعه دارند، اظهار کرد: امروز در بازدید از دانشگاه تبریز بخشی از این ظرفیت‌ها را مشاهده کردیم که در صورت به کارگیری این ایده‌ها و طرح‌ها، بسیاری از مشکلات این استان و حتی کشور حل خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر دشمنان این انقلاب با ترفندهای مختلف از جمله تحریم‌های بیشتر و ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه می‌خواهند، مشکلاتی را برای ملت ایران و نظام به وجود آورند، تصریح کرد: حضور و نقش پررنگ‌ دانشگاه‌ها در جامعه بیشتر هر زمان دیگر ضروری است و اساتید و محققان دانشگاهی باید با ارائه طرح‌ها، ایده‌ها و ایجاد سازوکارهای مناسب به کمک حل مشکلات جامعه بشتابند.

استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه با تاکید بر اینکه دانشگاه‌ها و نخبگان باید با تبدیل علم به تکنولوژی و فناوری بتوانند به تولید داخلی کمک کنند، افزود: توسعه و شکوفایی همه جانبه هر منطقه‌ای به قطع و یَقین با کمک دانشگاهیان شتاب بیشتری خواهد گرفت، از این رو امروز از دانشگاهیان انتظار می‌رود با حضور پررنگ در جامعه به حل مسائل و مشکلات مختلف مردم در ابعاد مختلف از جمله اجتماعی، اقتصادی، تربیتی و رفتاری کمک کنند.

به گفته وی، مدیران و دستگاه‌های اجرایی استان نیز در حد توان با توجه به توانمندی‌ها و ظرفیت‌هایی که در هر دانشگاه وجود دارد؛ از اساتید، محققان و دانشجویان حمایت‌های لازم را خواهند داشت.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.