حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 1 ذو القعدة 1445 Wednesday, 8 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

سرپرست شرکت بهره‌برداری قطار شهری تبریز معرفی شد

شناسه : 9919 23 دسامبر 2017 - 9:34 292 بازدید

[ad_1] تبریز ما: طی مراسمی با حضور قائم‌مقام شهردار تبریز، سرپرست شرکت بهره‌برداری قطار شهری تبریز، معرفی و از خدمات مدیرعامل سابق این شرکت قدردانی شد. به گزارش تبریز ما، با برگزاری مراسم معارفه و تکریم، علي قاسمي با حكم شهردار تبريز، به عنوان سرپرست شرکت بهره برداری قطارشهري تبریز معرفی و از تلاش‌های یعقوب […]

سرپرست شرکت بهره‌برداری قطار شهری تبریز معرفی شد
پ
پ

[ad_1]

تبریز ما: طی مراسمی با حضور قائم‌مقام شهردار تبریز، سرپرست شرکت بهره‌برداری قطار شهری تبریز، معرفی و از خدمات مدیرعامل سابق این شرکت قدردانی شد.

به گزارش تبریز ما، با برگزاری مراسم معارفه و تکریم، علي قاسمي با حكم شهردار تبريز، به عنوان سرپرست شرکت بهره برداری قطارشهري تبریز معرفی و از تلاش‌های یعقوب وحيدكيا که به افتخار بازنشستگی نایل شده‌است، قدرداني شد.

رسول موسایی، قائم‌مقام شهردار تبریز در این مراسم، با بیان این‌که در سال‌های اخیر، پیشرفت فازهای مترو، با رویکردهای حوزه بهره‌برداری همراه شده است، گفت: مهندس وحید‌کیا از مدیران لایق، متعصب و کارشناس شهرداری تبریز است که در کمترین مدت، این حوزه را انسجام بخشیده‌است.

وی با بیان این‌که با آغاز دوره بازنشستگی، ایجاد تغییر در این مسئولیت، ضروری بوده‌است، گفت: مهندس قاسمی از مدیران متخصص و جوان مترو است که با در نظر داشتن ضرورت‌ها و نیازهای بهره‌برداری، این مسئولیت را پیش خواهند برد.

موسایی، با تاکید بر این‌که  تغییرات مسئولیتی در پیکره عظیمی چون شهرداری تبریز، یک موضوع طبیعی است، افزود: مهم این است که تمام تلاش خود را برای اهداف کلان سازمانی به کار گرفته و در نهایت، کارنامه قابل‌قبولی از خود بر جای بگذاریم.

وحیدکیا، مدیرعامل سابق شرکت بهره‌بردار قطار شهری تبریز نیز در این مراسم، با ارائه گزارشی، توسعه و تجهیز فازهای بهره‌برداری را محور اصلی خدمات این حوزه در دوره مسئولیت خواند.

وی تاکید کرد: در سال‌های حضور در شهرداری، مسئولیت‌های متعددی بر عهده داشته‌ و تمام توانم را معطوف خدمت در حوزه‌های خطیر کرده‌ام؛ از این پس نیز تجارب سی‌ساله‌ بنده در خدمت مجموعه مدیریتی شهر است.

در پایان این مراسم، حکم سرپرستی علي قاسمي اعطا شد.

قاسمی با حفظ سمت در حوزه معاونت مترو، طی حکمی از سوی شهردار تبریز به عنوان سرپرست شرکت بهره‌برداری قطار شهری تبریز منصوب شده‌است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.