حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

سقوط تابلوی شرکت تبلیغاتی در فلکه بازار ولیعصر موجب فوت کارگر نصاب شد

شناسه : 8736 18 نوامبر 2017 - 10:20 205 بازدید

[ad_1] تبریز ما: سقوط تابلوی یک شرکت تبلیغاتی در فلکه بازار ولیعصر موجب جان‌باختن کارگر نصاب شد. به گزارش تبریز ما، ساعت 12:22 دقیقه بعد از ظهر امروز زمانی که چهار کارگر مشغول نصب بنر به تابلوی یک شرکت تبلیغاتی بودند، تابلو بنا به دلایلی شکسته و سقوط کرد. مطلبی مدیر روابط عمومی آتش نشانی تبریز […]

سقوط تابلوی شرکت تبلیغاتی در فلکه بازار ولیعصر موجب فوت کارگر نصاب شد
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: سقوط تابلوی یک شرکت تبلیغاتی در فلکه بازار ولیعصر موجب جان‌باختن کارگر نصاب شد.

به گزارش تبریز ما، ساعت 12:22 دقیقه بعد از ظهر امروز زمانی که چهار کارگر مشغول نصب بنر به تابلوی یک شرکت تبلیغاتی بودند، تابلو بنا به دلایلی شکسته و سقوط کرد.

مطلبی مدیر روابط عمومی آتش نشانی تبریز با اعلام این خبر گفت: پس از اطلاع رسانی این حادثه آتش نشانان ایستگاه شماره 5 به محل حادثه اعزام و شاهد سقوط یک دستگاه تابلو تبلیغاتی بر روی یک کارگر شدند که بلافاصله عملیات امداد و نجات مصدوم را آغاز کردند.
وی تصریح کرد: آتش نشانان پس از رها سازی کارگر از زیر تابلو تبلیغاتی شاهد جراحت شدید وی از قسمت های مختلف بدن شدند که جهت امداد رسانی در اختیار عوامل اورژانس قرار دادند که پس از بررسی های اولیه معلوم شد وی در اثر شدت جراحت در دم جان باخته است.
مدیر روابط عمومی آتش نشانی تبریز افزود: در اثر این سقوط 3 نفر کارگر دیگر نیز دچار مصدومیت شده بودند که حال عمومی یکی از آنان وخیم اعلام شده است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.