حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

طرح درختکاری حریم اتوبان غرب تبریز با کاشت ۳۰ هزار اصله نهال آغاز شد

شناسه : 8069 02 نوامبر 2017 - 5:44 468 بازدید

تبریز ما: مدیر فضای سبز شهرداری منطقه ۶ از آغاز طرح درختکاری حاشیه حریم اتوبان غرب تبریز خبر داد. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۶ تبریز، مهدی عربشاهی، اظهار داشت: به دلیل قرار داشتن حوزه منطقه ۶ شهرداری تبریز در مسیر ورودی سه پایانه ریلی، هوایی و زمینی و بر اساس […]

طرح درختکاری حریم اتوبان غرب تبریز با کاشت ۳۰ هزار اصله نهال آغاز شد
پ
پ

تبریز ما: مدیر فضای سبز شهرداری منطقه ۶ از آغاز طرح درختکاری حاشیه حریم اتوبان غرب تبریز خبر داد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۶ تبریز، مهدی عربشاهی، اظهار داشت: به دلیل قرار داشتن حوزه منطقه ۶ شهرداری تبریز در مسیر ورودی سه پایانه ریلی، هوایی و زمینی و بر اساس سیاستهای کلی سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کلانشهر تبریز و توافقات صورت گرفته با اداره کل راه و شهرسازی شهرستان تبریز و نیز دستور شهردار محترم منطقه به منظور توسعه سرانه فضای سبز منطقه ای و به منظور آماده سازی واستقبال شایسته از میهمانان و گردشگران و با هدف فضاسازی مناسب شهری و ایجاد شهری سرسبز عملیات کاشت درخت در مسیر یاد شده در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: دراین محور عملیات که به طول ۱۶ کیلومتر می باشد پیش بینی می شود در طرفین حریم قانونی محور یادشده تقریبا ۳۰  هزار اصله نهال کاشته شود واین طرح از اول فصل پاییز همزمان با شروع کاشت پاییزه در ضلع شرقی اتوبان آغاز شده و در حال ادامه است.
لازم به ذکر است با توجه به شرایط آب و هوایی و خاکی منطقه در انتخاب گونه های مورد نظر برای کاشت نیز با هماهنگی سازمان پارکها از گونه های سازگار و مقاوم به شرایط آب وهوایی منطقه ازجمله سنجد، گز و… که مقاومت بالایی به خشکی و شوری دارند استفاده شده است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.