حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

آغاز کلاسهای آموزش رانندگان ناوگان بار درون شهری تبریز از سال جدید

شناسه : 13039 24 آوریل 2018 - 9:07 672 بازدید

تبریز ما: مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری تبریز از آغاز برگزاری کلاسهای آموزشی رانندگان ناوگان بار درون شهری تبریز در سال جدید خبرداد. به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری تبریز ، فاضل نادری با بیان مطلب فوق اظهار داشت: فعالان و رانندگان حوزه حمل […]

آغاز کلاسهای آموزش رانندگان ناوگان بار درون شهری تبریز از سال جدید
پ
پ

تبریز ما: مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری تبریز از آغاز برگزاری کلاسهای آموزشی رانندگان ناوگان بار درون شهری تبریز در سال جدید خبرداد.

به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری تبریز ، فاضل نادری با بیان مطلب فوق اظهار داشت: فعالان و رانندگان حوزه حمل و نقل  بار درون شهری تبریز 6 دوره 21ساعتی را برای دریافت آموزش های لازم سپری می کنند .

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری تبریز افزود:رانندگان ،شرکت ها و فعالان حوزه حمل ونقل بار درون شهری با هماهنگی امور ارتباطات سازمان در این دوره از کلاسها حضور یافته و آموزشهای لازم را کسب می کنند.

نادری در ادامه از برگزاری دوره های آموزشی در شش سرفصل اخلاق حرفه ای ، آشنائی با قوانین ومقررات راهنمائی و رانندگی ، آشنائی با قوانین ومقررات حمل و نقل بار درون شهری ، حفاظت و ایمنی حمل و نقل بار درون شهری ، آتش نشانی ، امداد و نجات و کمکهاب اولیه و شهرشناسی خبر داد و یادآورشد:تمامی رانندگان فعال در این حوزه ملزم به گذران این دوره بوده و اساتید مجرب آموزشهای لازم را به حاضرین ارائه می نمایند.

وی برگزاری این دوره های آموزشی را حاصل همکاری شهرداری و پلیس راهور با یکدیگر دانسته و تصریح کرد: با تعاملی که با رییس پلیس راهور شهرستان تبریز و مدیرعامل سازمان آتش نشانی و مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری صورت گرفته و نهایت تلاش بعمل آمده تا اساتید مجرب آموزشهای لازم را به رانندگان ارائه نمایند.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری تبریز هدف اصلی این دوره ها را فرهنگ سازی و شناخت و آگاهی هر چه بیشتر رانندگان در راستای بهبود فرهنگ رانندگی و ترافیک شهری برشمرد و تاکید کرد:حضور رانندگان در دوره های آموزشی می تواند تاحدود زیادی در اصلاح وبهبود فرهنگ ترافیک و در نهایت دست یابی به شهری امن و روان نقش اساسی را ایفا نماید.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.