حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

رفع نیازهای خدماتی و تقویت زیرساخت محلات، اولویت شهرداری منطقه ۷

شناسه : 12641 07 آوریل 2018 - 8:13 540 بازدید

تبریز ما: با درخواست اهالی، شهردار منطقه ۷ تبریز به همراه مهندس کریم صادق زاده عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز با حضور درکوی لاله از نزدیک در جریان درخواست های آنان قرار گرفتند. به گزارش تبریز ما، علی فرخی شهردار منطقه 7 در این بازدید اظهار داشت: خدمات محله‌ای و رفع نیازهای قدیمی محلات از اولویت‌های […]

رفع نیازهای خدماتی و تقویت زیرساخت محلات، اولویت شهرداری منطقه ۷
پ
پ

تبریز ما: با درخواست اهالی، شهردار منطقه ۷ تبریز به همراه مهندس کریم صادق زاده عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز با حضور درکوی لاله از نزدیک در جریان درخواست های آنان قرار گرفتند.

به گزارش تبریز ما، علی فرخی شهردار منطقه 7 در این بازدید اظهار داشت: خدمات محله‌ای و رفع نیازهای قدیمی محلات از اولویت‌های خدماتی و عمرانی این منطقه است که از دی ماه سال 95 تا کنون تلاش داشته ایم در اولویت پروژه ها به محلاتی توجه کنیم که سال‌ها از امکانات اولیه شهری، نظیر آسفالت ، جدول و جوی آب بی‌بهره بودند .

وی افزود: شاید باور این نکته دشوار باشد که در سطح منطقه، محله‌ای هست که ۲۰ سال بود آسفالت نشده بود، جوی آب نداشت و جداول فرسوده، چهره نامناسبی از محله ایجاد کرده بود. که در این خصوص سعی کردیم  با تعریف و تقسیم‌بندی مناسب بودجه، مدیریت هزینه‌ها و پیگیری مطالبات منطقه، این مشکلات را مدنظر قرار دهیم .

شهردار منطقه اظهار داشت: هر اتفاق خوبی که در این منطقه افتاده، در سایه همکاری و همدلی مردم قدرشناس و سختکوش منطقه ۷بوده‌است. دیدارها و ملاقات‌های مردمی، از فرصت‌های بسیار پربار برای بنده و مدیران منطقه است که صرف شناسایی مشکلات و نیازسنجی از منطقه می‌شود.

وی تصریح کرد : به منظور مرتفع ساختن مشکلات موجود در کوی لاله ، در سال گذشته طرح خدمات محله ای در قالب لکه گیری و آسفالت ریزی معابر ، ساماندهی فضاهای سبز ، معابر ، رفت و روب ، شستشوی جوب ها و … به اجرا گذاشته شد و در سال جدید نیز انشالله شاهد تداوم ارایه خدمات محله ای در این کوی خواهیم بود.

شهردار منطقه افزود :در این طرح تلاش داریم با استفاده از امکانات موجود و مشارکت اهالی منطقه گام هایی در جهت مرتفع شدن مشکلات چندین ساله اهالی این کوی بر داریم .

فرخی ابراز داشت : همکاری و همیاری اهالی پشتوانه شهرداری در اجرای هر چه بهتر پروژه های عمرانی و خدماتی می باشد

لازم به ذکر است مهندس کریم صادق زاده سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر تبریز نیز در این بازدید میدانی با اشاره به اینکه کوی لاله جزو شهرک های است که عمدتا قشر کارگری در آن ساکن هستند ابراز داشت: کوی لاله جزو شهرک های قدیمی شهر تبریز است که امیدواریم در سایه مشارکت اهالی و شهرداری منطقه 7 تبریز شاهد مرتفع شدن مشکلات موجود در این کوی باشیم.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.