حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

لزوم آمادگی کامل تمامی ناوگان اتوبوسرانی و استمرار خدمات رسانی بهینه به شهروندان

شناسه : 12196 10 مارس 2018 - 6:20 220 بازدید

تبریز ما: جلسه هم اندیشی استقبال از بهار با حضور معاونین اجرایی و خصوصی سازی  و مدیران شرکتهای حمل و نقل درونشهری در راستای ارتقای کیفی و کمی خدمات اتوبوسرانی تشکیل شد. به گزارش تبریز ما،  در این جلسه  علیرضا نوتاش معاون اجرایی اتوبوسرانی با تاکید بر لزوم آمادگی کامل تمامی ناوگان و استمرار خدمات […]

لزوم آمادگی کامل تمامی ناوگان اتوبوسرانی و استمرار خدمات رسانی بهینه به شهروندان
پ
پ


تبریز ما: جلسه هم اندیشی استقبال از بهار با حضور معاونین اجرایی و خصوصی سازی  و مدیران شرکتهای حمل و نقل درونشهری در راستای ارتقای کیفی و کمی خدمات اتوبوسرانی تشکیل شد.

به گزارش تبریز ما،  در این جلسه  علیرضا نوتاش معاون اجرایی اتوبوسرانی با تاکید بر لزوم آمادگی کامل تمامی ناوگان و استمرار خدمات رسانی بهینه به شهروندان افزود: در آستانه سال جدید با بسیج کلیه امکانات ناوگان اتوبوسرانی در72 خطوط شهری وحومه و افزایش حداکثری فعالیت ناوگان بویژه در بعد از ظهرها، تردد وجابجایی شهروندان را در بخش حمل ونقل عمومی تسهیل نماییم.

وی افزود: کلیه شرکت های فعال بخش خصوصی موظفند با رفع نواقص فنی احتمالی اتوبوس ها و رسیدگی مستمر به  نظافت داخلی و بدنه اتوبوس و همچنین افزایش تراکنش را مورد توجه قرار داده و باهمکاری جدی و گسترده با مدیران مناطق سعی در ارائه خدمات رضایتمندانه به شهروندان نمایند.

نوتاش تصریح کردبه منظور بهره مندی بیشتر و استفاده شهروندان از ناوگان حمل و نقل عمومی طبق برنامه ریزهای انجام یافته ، اتوبوسرانی با تمامی توان و بدون هیچ گونه مشکلی در تمامی خطوط شهری وحومه، تا پایان تعطیلات نوروز در خدمت  همشهریان عزیز خدمات رسانی خواهدنمود.

وی افزود : در کنار این خدمات، تمامی مدیران و مسئولین حوزه اجرایی و گشتهای نظارت و بازرسی جهت نظارت بر عملکرد و خدمات ناوگان در پایانه ها و نقاط مختلف استقرار خواهند یافت.

معاون اجرایی در پایان  از شهروندان درخواست کرد با مدیریت زمان سفر و عدم استفاده از وسایل نقلیه شخصی و بهره‌گیری از ناوگان حمل و نقل شهری زمینه خدمت رسانی مطلوب‌تر را برای خدمت‌گزاران در شرکت واحد فراهم آورند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.