حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تداوم اجرای برنامه های آموزش شهروندی سازمان مدیریت پسماند در آستانه سال جدید

شناسه : 12118 05 مارس 2018 - 4:49 209 بازدید

تبریز ما: اجرای برنامه های آموزش شهروندی با رویکرد افزایش مشارکت در اجرای طرح گسترده “تبریز شهر همیشه تمیز، همیشه مهربان” در آستانه سال جدید توسط سازمان مدیریت پسماند تداوم دارد. به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز، در راستای تداوم آموزش شهروندی در مدارس با رویکرد افزایش مشارکت در […]

تداوم اجرای برنامه های آموزش شهروندی سازمان مدیریت پسماند در آستانه سال جدید
پ
پ


تبریز ما: اجرای برنامه های آموزش شهروندی با رویکرد افزایش مشارکت در اجرای طرح گسترده “تبریز شهر همیشه تمیز، همیشه مهربان” در آستانه سال جدید توسط سازمان مدیریت پسماند تداوم دارد.

به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز، در راستای تداوم آموزش شهروندی در مدارس با رویکرد افزایش مشارکت در اجرای طرح گسترده “تبریز شهر همیشه تمیز، همیشه مهربان”، اجرای کارگاه آموزشی در مجتمع پسرانه میثاق صورت پذیرفت.

اصغری مدیرعامل سازمان با بیان این مطلب که : طرح “تبریز شهر همیشه تمیز، همیشه مهربان” به صورت گسترده و با مشارکت همگان در حال اجرا می باشد، افزود : ترویج فرهنگ خانه تکانی زیست محیطی و انجام عمل خیرخواهانه و کمک به نیازمندان در این خصوص می تواند تاثیر بسزایی در رابطه با مدیریت اصولی پسماندها نیز داشته باشد.

همچنین وی افزود : با اجرای برنامه آموزشی متنوع در مدارس برآن هستیم دانش آموزان را نیز با این کمپین زیست محیطی همراه ساخته تا مشارکت حداکثری شهروندان را در تحقق این امر مهم نیز داشته باشیم.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.