حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 9 ذو القعدة 1445 Thursday, 16 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11406 تعداد نوشته های امروز : 0×

طرح‌های بدنه‌سازی و نماسازی فاز اول پروژه میدان آذربایجان بررسی شد

شناسه : 9384 06 دسامبر 2017 - 9:05 203 بازدید

[ad_1] تبریز ما: با برگزاری کمیته فنی شهرداری تبریز، آخرین طرح‌های بدنه‌سازی و نماسازی فاز اول پروژه میدان آذربایجان، بررسی شد. به گزارش تبریز ما، اعضای کمیته فنی شهرداری تبریز با حضور شهردار تبریز، طرح‌های مختلف «نماسازی مسیرآذربایجان به پاسداران» را با مطالعه شاخص‌های زیبایی، کیفیت، مقاومت و هزینه، بررسی کردند. سهولت نصب، خطا دید پایین، […]

طرح‌های بدنه‌سازی و نماسازی فاز اول پروژه میدان آذربایجان بررسی شد
پ
پ

[ad_1]

تبریز ما: با برگزاری کمیته فنی شهرداری تبریز، آخرین طرح‌های بدنه‌سازی و نماسازی فاز اول پروژه میدان آذربایجان، بررسی شد.

به گزارش تبریز ما، اعضای کمیته فنی شهرداری تبریز با حضور شهردار تبریز، طرح‌های مختلف «نماسازی مسیرآذربایجان به پاسداران» را با مطالعه شاخص‌های زیبایی، کیفیت، مقاومت و هزینه، بررسی کردند.

سهولت نصب، خطا دید پایین، سازگاری با دمای زیرزمینی زیرگذر، قابلیت شست‌وشو و مرمت، از دیگر موضوعات مرتبط در مورد طرح‌های بدنه‌سازی و نماسازی فاز اول پروژه میدان آذربایجان بود.

مهندس شهین‌باهر، شهردار تبریز در این جلسه با اشاره به این‌که پروژه آذربایجان، از ضرورت‌های ترافیکی و عمرانی شهر تبریز خاطرنشان کرد: جوانب مختلف این طرح، از نظر محاسبات ایمنی، زیباسازی و نقش خدماتی و فضای سبز، باید با در نظر داشتن جایگاه مهم پروژه و صرفه اقتصادی آن، مطالعه و اجرا شود.

وی اظهار داشت: نمای زیرگذر آذربایجان، باید طوری طراحی شود که خطای دید نداشته باشد و در عین حال، مفهوم زیباسازی را در کمترین زمان، به راننده و سرنشینان، انتقال دهد.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: مطالعات پروژه، هر قدر دقیق و همه‌جانبه باشد، هزینه اجرایی پروژه، منطقی و تاثیرگذاری و ماندگاری آن، بیشتر خواهد شد.

مهندس اسحقی، معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز نیز در این جلسه، با اشاره به این‌که مسیر آذربایجان به اتوبان پاسداران، فاز اول پروژه میدان آذربایحان است، افزود: با تلاش‌های مدام تیم اجرایی، این مسیر در آستانه بهره‌برداری است و  به منظور  تسهیل در تردد عمومی، نماسازی مسیر، پس از بهره‌برداری ترافیکی اجرا می‌شود.

وی با بیان این‌که زیباسازی پروژه‌های عمرانی باید با نگاه منطقی همراه باشد، اظهار داشت: زیباسازی به معنی یدک‌کردن انواع سازه‌ها و مصالح رنگارنگ نیست؛ این بحث به خصوص در مورد پروژه‌های عمرانی، حساسیت بیشتری دارد.

شهردار تبریز با اشاره به نکات مهم در زیباسازی مسیر زیرگذرها، گفت: با توجه به سرعت بالای خودرودها در مسیر زیرگذر، طبیعی است که رانندگان و سرنشینان، زمان بسیار اندکی برای برقراری ارتباط بصری و حسی با نمای پروژه خواهند داشت، بنابراین باید نگاه منطقی به زیباسازی و بدنه‌سازی مسیر داخل این زیرگذر داشته باشیم.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز خاطرنشان کرد: پروژه به زودی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت و باید طرح نهایی، قابلیت اجرای سریع و راحت داشته باشد.

 

در جلسه کمیته فنی شهرداری تبریز، طرح‌های مختلف نماسازی پروژه فاز اول میدان آذربایجان، با بررسی نقوش مفهومی و طرح‌های مختلف سنگی، پلمیری، کاشی و کامپوزیت بررسی  و مقرر شد، طرح نهایی، در جلسه آتی کمیته با حضور کارشناسان زیباسازی و ترافیکی، از میان سه طرح برگزیده انتخاب شود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.