حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

ضرورت تسریع در اجرای پروژه‌های مشارکتی و اجرایی

شناسه : 10715 13 ژانویه 2018 - 5:24 177 بازدید

تبریز ما: شهردار تبریز از حوزه شهرداری منطقه ۲ تبریز بازدید و بر لزوم تسریع در پروژه‌های مشارکتی و اجرایی تاکید کرد. به گزارش تبریز ما، مهندس ایرج شهین‌باهر در این بازدید، با اشاره به اهمیت منطقه ۲ اظهار داشت: با توجه به موقعیت خاص منطقه، وضعیت برخی کاربری‌ها که از قابلیت‌های مهمی نیز برخوردار […]

ضرورت تسریع در اجرای پروژه‌های مشارکتی و اجرایی
پ
پ

تبریز ما: شهردار تبریز از حوزه شهرداری منطقه ۲ تبریز بازدید و بر لزوم تسریع در پروژه‌های مشارکتی و اجرایی تاکید کرد.

به گزارش تبریز ما، مهندس ایرج شهین‌باهر در این بازدید، با اشاره به اهمیت منطقه ۲ اظهار داشت: با توجه به موقعیت خاص منطقه، وضعیت برخی کاربری‌ها که از قابلیت‌های مهمی نیز برخوردار هستند، باید هر چه سریع‌تر محقق شوند.

وی تاکید کرد: تاخیر در اجرای این قبیل کاربری‌ها، باعث بروز ساخت‌وسازهای غیرمجاز و به‌هم‌خوردن برنامه‌های مصوب آینده خواهد شد؛ از این رو لازم است تا پیش‌ از چنین پیامدهایی، این قطعات، عملیاتی شود.

شهردار تبریز همچنین بر لزوم تسریع در پروژه‌های مشارکتی تاکید کرد و افزود: ناهماهنگی در این بخش، باعث اتلاف منابع شهرداری و صدمه به آراستگی شهر است.

شهین‌باهر اظهار داشت:  لازم است تا منطقه باید با پیگیری‌ها و نظارت‌های مستمر شرایط اجرای پروژه‌های مشارکتی را سرعت ببخشد.

باقرخوشنواز، شهردار منطقه ۲ تبریز، در این بازدید حضور داشت.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.