حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

ضرورت بسترسازی برای سهولت خرید گردشگران خارجی از بازار

شناسه : 11600 06 فوریه 2018 - 16:03 221 بازدید

تبریز ما: استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به جایگاه ویژه بازار ، بر لزوم بسترسازی برای سهولت خرید گردشگران خارجی تاکید کرد. به گزارش تبریز ما، مجید خدابخش در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های شهرداری منطقه ۸ تبریز خاطرنشان کرد: هر گردشگر خارجی به طور متوسط ۱۳۰۰ دلار هزینه می‌کنند؛ این در حالی است که در […]

ضرورت بسترسازی برای سهولت خرید گردشگران خارجی از بازار
پ
پ


تبریز ما: استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به جایگاه ویژه بازار ، بر لزوم بسترسازی برای سهولت خرید گردشگران خارجی تاکید کرد.

به گزارش تبریز ما، مجید خدابخش در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های شهرداری منطقه ۸ تبریز خاطرنشان کرد: هر گردشگر خارجی به طور متوسط ۱۳۰۰ دلار هزینه می‌کنند؛ این در حالی است که در بازار تبریز امکان خرید با استفاده‌ از کارت‌بانک‌های خارجی برای گردشگران  وجود ندارد.

وی با بیان این‌که تبریز ۲۰۱۸ فرصت مهمی است که باید صرف حل این قبیل مشکلات شود، افزود: به عنوان نماینده دولت وظیفه خود می‌دانیم بسترهای توسعه و تسهیل گردشگری را فراهم کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از طرح‌های کف‌سازی و جداره‌سازی شهرداری تبریز گفت: تاسیسات عجیب و غریبی که در برخی از قسمت‌های بازار دیده می‌شود، با تلاش شهرداری  فعال منطقه تاریخی و فرهنگی تبریز، تا حدودی سامان‌دهی شده و باید ادامه پیدا کند.

وی تاکید کرد: وقتی از بازار به عنوان اثر جهانی یاد می‌کنیم، به این معنی که بازار، محدود به تبربز نیست و هر اقدامی در آن باید با نظر یونسکو باشد.

خدابخش یادآور شد: بازار تبریز، مرکزی است که از گذشته‌های دور، در فضایی توام با آرامش، آگاهی و زیبایی، امکان توسعه اقتصادی شهر و  تحصیل روزی حلال را در شهر تبریز فراهم آورده است و امروز ما موظف به حفاظت از جایگاه مهم این بازار هستیم.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به نقش فرهنگی، اجتماعی و سیاسی بازار، اظهار داشت: این نقش، در طول تاریخ، همواره تعیین‌کننده بوده‌ و حماسه «۲۹ بهمن ۱۳۵۶» نمونه‌ای از این تاثیرات است که دستگاه ستم‌شاهی را به لرزه درآورد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.