حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 1 ذو القعدة 1445 Wednesday, 8 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

صدرنشین سوپرلیگ والیبال در تبریز به زانو درآمد

شناسه : 11474 01 فوریه 2018 - 19:28 196 بازدید

تبریز ما: تیم والیبال شهرداری تبریز با پیروزی برابر تیم صدرنشین و مدعی بانک سرمایه، سریال پیروزی های هفته جاری تیم های سازمان ورزش شهرداری تبریز را تکمیل کرد. به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان ورزش شهرداری تبریز، هفته بیست و یکم رقابت های والیبال سوپر لیگ باشگاه های کشور عصر امروز پنجشنبه […]

صدرنشین سوپرلیگ والیبال در تبریز به زانو درآمد
پ
پ


تبریز ما: تیم والیبال شهرداری تبریز با پیروزی برابر تیم صدرنشین و مدعی بانک سرمایه، سریال پیروزی های هفته جاری تیم های سازمان ورزش شهرداری تبریز را تکمیل کرد.

به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان ورزش شهرداری تبریز، هفته بیست و یکم رقابت های والیبال سوپر لیگ باشگاه های کشور عصر امروز پنجشنبه با انجام شش دیدار در شهرهای مختلف سپری شد و طی آن در مهم ترین بازی هفته، تیم های شهرداری تبریز و بانک سرمایه به ترتیب به عنوان تیم های سوم و اول جدول رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که در نهایت تیم شهرداری تبریز توانست به برتری سه بر یک دست یابد .

در این دیدار که در سالن مملو از تماشاگر شهید صمد اقدمی تبریز برگزار شد، تیم شهرداری تبریز در ست های اول، دوم و چهارم به ترتیب با نتایج 25 بر 23 ، 26 بر 24 و 25 بر 22 موفق به شکست حریف خود شد و فقط در ست سوم 25 بر 19 نتیجه را به بانک سرمایه صدرنشین واگذار کرد.

شهرداری با این پیروزی 44 امتیازی شد و پس از تیم های بانک سرمایه 54 امتیازی و سایپا 47 امتیازی، در رده سوم باقی ماند.

گفتنی است در فصل جاری رقابت های سوپرلیگ والیبال باشگاه های کشور 12 تیم شهرداری تبریز، پیکان، بانک سرمایه، کاله مازندران، سایپا تهران، شهرداری ارومیه، خاتم اردکان، سازمان عمران شهرداری ساری، هاوش گنبد، شهرداری ورامین، رعد پدافند کاشان و شمس حضور دارند .

در دور مقدماتی اين دوره از مسابقات تيم ها در قالب یک گروه به صورت رفت و برگشت با هم مسابقه می دهند و سپس هشت تیم برتر راهی مرحله پلی آف خواهند شد .

دیدارهای مرحله پلی آف نیز در سه مرحله پیگیری می شود که در مرحله نخست پلی آف لیگ برتر والیبال سال جاری هشت تیم برتر دور مقدماتی با هم روبرو می شوند و تیم های پیروز دو مسابقه از سه دیدار به مرحله بعدی راه خواهند یافت. در این مرحله تیم های اول با هشتم، دوم با هفتم، سوم با ششم و چهارم با پنجم مسابقه خواهند داد .

در مرحله دوم پلی آف نیز تیم های برنده مرحله نخست در سه دیدار با هم روبرو می شوند تا تیم های پیروز دو مسابقه به جمع چهار تیم برتر صعود کنند .

در تمامی مراحل پلی آف تیم هایی که در مرحله مقدماتی مقام بهتری کسب کرده اند در مسابقات اول و سوم میزبان خواهند بود

 

 

نتایج هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال

پیکان تهران 2 – شهرداری ارومیه 3

شهرداری تبریز 3 – بانک سرمایه 1

شهرداری ورامین 3 – کاله مازندران 0

ساری 1 – شمس 3

رعد پدافند کاشان 2 – هاوش گنبد 3

سایپا تهران 3 – خاتم اردکان 1

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.