حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

غلامرضا باغ آبادی سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز شد

شناسه : 13697 01 جولای 2018 - 2:46 324 بازدید

تبریز ما: با قراردادی سه ساله سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز برای حضور در لیگ دسته یک انتخاب شد. علیرضا رحیمی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری کلانشهر تبریز پس از بررسی‌های لازم جهت انتخاب سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز برای حضور در لیگ دسته یک فوتبال کشور، سرمربی جدید این تیم را معرفی کرد. بر این […]

غلامرضا باغ آبادی سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز شد
پ
پ


تبریز ما: با قراردادی سه ساله سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز برای حضور در لیگ دسته یک انتخاب شد.

علیرضا رحیمی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری کلانشهر تبریز پس از بررسی‌های لازم جهت انتخاب سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز برای حضور در لیگ دسته یک فوتبال کشور، سرمربی جدید این تیم را معرفی کرد.

بر این اساس، غلامرضا باغ آبادی که سابقه حضور در تیم‌های تراکتورسازی، فولاد خوزستان، سایپا و ماشین‌سازی را در کارنامه دارد، به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال شهرداری تبریز انتخاب شد.

گفتنی است قرارداد باغ آبادی با شهرداری تبریز 3 ساله بوده و هدف گذاری این تیم حضور پرقدرت با بازیکنان بومی در لیگ دسته یک است.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.