حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11406 تعداد نوشته های امروز : 0×

ایجاد مسیر دسترسی «پاسداران به بارنج» با پوشش کانال فرشته جنوبی

شناسه : 9299 04 دسامبر 2017 - 3:46 376 بازدید

[ad_1] تبریز ما: شهردار منطقه ۵ تبریز گفت: مسیرگشایی فرشته جنوبی به بارنج طبق زمانبندی در حال اجرا است.  به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۵ تبریز، یعقوب هوشیار اضافه کرد: پس از بازگشایی فاز اول ۲۴ متری فرشته جنوبی که اتوبان پاسداران را به فرشته متصل کرده،  فاز دوم با پوشش […]

ایجاد مسیر دسترسی «پاسداران به بارنج» با پوشش کانال فرشته جنوبی
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: شهردار منطقه ۵ تبریز گفت: مسیرگشایی فرشته جنوبی به بارنج طبق زمانبندی در حال اجرا است.

 به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۵ تبریز، یعقوب هوشیار اضافه کرد: پس از بازگشایی فاز اول ۲۴ متری فرشته جنوبی که اتوبان پاسداران را به فرشته متصل کرده،  فاز دوم با پوشش کانال واقع در مسیر آغاز شده و با سرعت در حال اجرا است.

 وی در ادامه با بیان اینکه پس از پوشش کانال واقع در مسیر به طول ۳۵۰ متر زیرسازی و آسفالت ریزی این مسیر شروع می شود، عمده هدف از پوشش کانال را ارتقای استانداردهای زیست محیطی برشمرد و گفت : ۲۴ متری فرشته جنوبی با ۱.۵ کیلومتر طول اتوبان پاسداران را به بارنج متصل خواهد کرد.

 وی در ادامه افزود: پس از بهره برداری از مسیرگشایی فرشته جنوبی تردد از اتوبان پاسداران به محلات بارنج، ولیعصر دو، کوی استانداری و کوی ولیعصر میسر خواهد شد. هوشیار همچنین خاطرنشان کرد: پیش از این دو مسیرگشایی ولیعصر۲ به بارنج و بارنج به کوی استانداری با۱۰۰میلیارد ریال هزینه وبه طول ۲کیلومتربه بهره برداری رسیده بود.

 شهردار منطقه همچنین هزینه عملیات عمرانی مسیرگشایی فرشته جنوبی را ۲۰ میلیارد ريال ذکر کرد و گفت: با پایان تملک املاک واقع در مسیرگشایی عملیات عمرانی و اجرایی پروژه در حداقل زمان به اتمام خواهد رسید.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.