حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

قهرمانی رکابزن تبریزی تیم پیشگامان یزد در مرحله چهارم

شناسه : 7334 12 اکتبر 2017 - 3:45 229 بازدید

تبریز ما: چهارمین مرحله از سی و دومین دوره تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان با قهرمانی رکابزن جوان تبریزی تیم پیشگامان یزد به پایان رسید. مرحله چهارم سی‌و دومین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان در مسیر تبریز به سرعین با قهرمانی امیر کلاهدوز از تیم پیشگامان کویر یزد به پایان رسید. در این […]

قهرمانی رکابزن تبریزی تیم پیشگامان یزد در مرحله چهارم
پ
پ


تبریز ما: چهارمین مرحله از سی و دومین دوره تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان با قهرمانی رکابزن جوان تبریزی تیم پیشگامان یزد به پایان رسید.

مرحله چهارم سی‌و دومین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان در مسیر تبریز به سرعین با قهرمانی امیر کلاهدوز از تیم پیشگامان کویر یزد به پایان رسید.

در این مرحله “امیر کلاهدوز” از پیشگامان کویر یزد با زمان ۴ ساعت و ۲۵ دقیقه و ۴۰ ثانیه، “توماس لباس” از کینان ژاپن با زمان ۴ ساعت و ۲۵ دقیقه و ۴۰ ثانیه و “راب رویخ” از تارتلتو بلژیک با زمان ۴ ساعت و ۲۵ دقیقه و ۴۰ ثانیه به ترتیب اول تا سوم شدند.

پیراهن طلایی به “راب رویخ” از تارتلتو بلژیک رسید، “ایلیا داویدنوک” از شهرداری تبریز صاحب پیراهن کوهستان شد، پیراهن سفید به “ایلیا داویدنوک” از شهرداری تبریز رسید و “مارکو دوئتس” از بیبی دامپ هلند صاحب پیراهن سبز شد.

در نتایج تیمی مرحله چهارم سی‌ودومین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان، مسیر تبریز به سرعین تیم شهرداری تبریز با ۴۸ ساعت و ۲۰ دقیقه و ۲۷ ثانیه اول شد، پیشگامان کویر یزد با ۴۸ ساعت و ۲۲ دقیقه و ۲۱ ثانیه در جایگاه دوم ایستاد و تارتلتو بلژیک با ۴۸ ساعت و ۳۶ دقیقه و ۵۲ ثانیه روی سکوی سوم قرار گرفت.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.