حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

شکایت دو بازیکن سابق تراکتورسازی به AFC

شناسه : 6723 25 سپتامبر 2017 - 8:26 406 بازدید

تبریز ما: با وجود اینکه باشگاه تراکتورسازی بدهی های سنگین خود به بازیکنان و مربیان سابق را پرداخت کرده و خطر حذف از آسیا از سر این تیم گذشت؛ اما شکایت دو بازیکن ایرانی به AFC دردسر جدیدی ایجاد کرده است. مرتضی اسدی و فرشید طالبی دو بازیکن سابق تراکتورسازی که مطالبات شان از این […]

شکایت دو بازیکن سابق تراکتورسازی به AFC
پ
پ


تبریز ما: با وجود اینکه باشگاه تراکتورسازی بدهی های سنگین خود به بازیکنان و مربیان سابق را پرداخت کرده و خطر حذف از آسیا از سر این تیم گذشت؛ اما شکایت دو بازیکن ایرانی به AFC دردسر جدیدی ایجاد کرده است.

مرتضی اسدی و فرشید طالبی دو بازیکن سابق تراکتورسازی که مطالبات شان از این باشگاه را دریافت نکرده اند، شکایتی را تنظیم و آن را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کردند تا به مطالبات شان برسند.

آرش نجفی، وکیل باشگاه تراکتورسازی با اعلام این خبر گفت: «دو بازیکن داخلی از باشگاه به ای اف سی شکایت کرده اند که در حال گفت و گو با نمایندگان آنها هستیم. امیدواریم این دو شکایت هم با جلب رضایت آقایان فرشید طالبی و مرتضی اسدی ختم به خیر شود.»

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.