حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

دین‌محمدی پرافتخارترین بازیکن تیم فوتبال شهرداری تبریز است

شناسه : 7711 22 اکتبر 2017 - 4:14 150 بازدید

تبریز ما: مدیر عامل باشگاه شهرداری تبریز گفت: سیروس دین‌محمدی پرافتخارترین بازیکن تیم فوتبال شهرداری تبریز است. میر‌معصوم سهرابی اظهار داشت: هیات مدیره باشگاه شهرداری تبریز ظهر امروز جلسه‌ای را برگزار کرده و بعد از بررسی‌های صورت گرفته سیروس دین‌محمدی به عنوان سرمربی تیم شهرداری تبریز معرفی شد. وی گفت: سیروس دین‌محمدی پرافتخارترین بازیکن تیم فوتبال […]

دین‌محمدی پرافتخارترین بازیکن تیم فوتبال شهرداری تبریز است
پ
پ


تبریز ما: مدیر عامل باشگاه شهرداری تبریز گفت: سیروس دین‌محمدی پرافتخارترین بازیکن تیم فوتبال شهرداری تبریز است.

میر‌معصوم سهرابی اظهار داشت: هیات مدیره باشگاه شهرداری تبریز ظهر امروز جلسه‌ای را برگزار کرده و بعد از بررسی‌های صورت گرفته سیروس دین‌محمدی به عنوان سرمربی تیم شهرداری تبریز معرفی شد.

وی گفت: سیروس دین‌محمدی پرافتخارترین بازیکن تیم فوتبال شهرداری تبریز بوده و تنها بازیکنی است که با پیراهن باشگاه شهرداری تبریز در جام جهانی حضور یافته است.

سهرابی افزود: سیروس 5 سال از بهترین دوران بازیکنی خود را در تیم شهرداری تبریز سپری کرده و حتی این تیم زمانی که به لیگ دسته 2 سقوط کرد، به تیم شهرداری وفادار مانده و اسباب بازگشت این تیم به بالاترین سطح فوتبال کشور را فراهم کرد.

مدیر عامل باشگاه شهرداری تبریز تاکید کرد: وی در مربیگری نیز کانامه قابل قبولی داشته و در تیم استقلال تهران دستیار مظلومی بوده و فصل گذشته هم سرمربی تیم راه آهن بوده است.

هم بازی سیروس دین محمدی در تیم فوتبال شهرداری تبریز تاکید کرد: با توجه به توانایی‌‌هایی که در وی وجود دارد، هیات مدیره باشگاه شهرداری تبریز به دین‌محمدی اعتماد کرده و قطعا با حضور وی در تیم فوتبال شهرداری تبریز شاهد تحولی در روند نتایج این تیم خواهیم بود.

وی خاطرنشان ساخت: سیروس دین‌محمدی از نیروهای بومی تبریز به شمار رفته و تجربه بازی در لیگ آلمان را هم دارد و می تواند در این برهه زمانی به تیم شهرداری تبریز کمک کند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.