حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

دانشگاه تبریز در بین هفت دانشگاه جامع بین المللی کشور قرار گرفت

شناسه : 8012 01 نوامبر 2017 - 4:24 292 بازدید

[ad_1] تبریز ما: دانشگاه تبریز در جدیدترین سطح بندی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی دولتی، در بین هفت دانشگاه جامع بین المللی کشور قرار گرفت. به گزارش تبریز ما، محمدرضا پورمحمدی اظهار داشت: این سطح بندی پس از مطالعات دقیق و اخذ اطلاعات و مدارک و با در نظر گرفتن اسناد بالادستی خاصه برنامه ششم […]

دانشگاه تبریز در بین هفت دانشگاه جامع بین المللی کشور قرار گرفت
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: دانشگاه تبریز در جدیدترین سطح بندی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی دولتی، در بین هفت دانشگاه جامع بین المللی کشور قرار گرفت.

به گزارش تبریز ما، محمدرضا پورمحمدی اظهار داشت: این سطح بندی پس از مطالعات دقیق و اخذ اطلاعات و مدارک و با در نظر گرفتن اسناد بالادستی خاصه برنامه ششم توسعه توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعلام شده است.

وی در ادامه گفت: در سطح بندی صورت گرفته تراز عملکرد، محوریت فعالیت و ماموریت ویژه به چهار سطح بین‌المللی، منطقه‌ای، ملی و محلی در دو حوزه جامع و تخصصی تقسیم بندی شده اند که در این طرح حدود ۱۲۰ موسسه و مرکز آموزش عالی مورد بررسی قرار گرفته و دانشگاه تبریز به همراه هفت دانشگاه جامع تهران، اصفهان، تربیت مدرس، شهید بهشتی، شیراز و فردوسی مشهد در سطح یک با تراز عملکرد بین المللی و دسته جامع قرار گرفته اند.

 رییس دانشگاه تبریز همچنین با اشاره به ماموریت دانشگاه های بین المللی کشور اضافه کرد: توسعه علم و فناوری، گسترش مرزهای دانش و کمک به رفع چالش های ملی از جمله ماموریت های محوری دانشگاه های بین المللی و جامع کشور است و شش دانشگاه تخصصی نیز در سطح یک قرار دارند و بقیه دانشگاه ها در سطوح دیگر ماموریت های ملی، منطقه ای و محلی را عهده دار خواهند شد.

پورمحمدی در پایان اظهار داشت: برای دومین بار است که وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به سطح بندی دانشگاه های ایران اقدام می کند و دانشگاه تبریز در رتبه بندی های معتبر بین المللی نظیر تایمز نیز در جایگاه ۶۰۱ تا ۸۰۰ کل و ۴۰۱ تا ۵۰۰ حوزه مهندسی، در یو اس نیوز  مقام سوم دانشگاه های جامع ایران را کسب کرده است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.