حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

شهردار منتخب، فردی کارآمد و با انرژی است

شناسه : 6755 26 سپتامبر 2017 - 4:15 178 بازدید

[ad_1] تبریز ما: عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس، شهردار منتخب را فردی کارآمد و با انرژی خواند و ضمن حمایت از او، برای کمک‌‌رسانی به پیشبرد امور و رفع نواقص اعلام آمادگی کرد. به گزارش تبریز ما به نقل از آناج، احمدعلیرضا بیگی، از کسانی که با حفظ انسجام و عدم تسلیم در […]

شهردار منتخب، فردی کارآمد و با انرژی است
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس، شهردار منتخب را فردی کارآمد و با انرژی خواند و ضمن حمایت از او، برای کمک‌‌رسانی به پیشبرد امور و رفع نواقص اعلام آمادگی کرد.

به گزارش تبریز ما به نقل از آناج، احمدعلیرضا بیگی، از کسانی که با حفظ انسجام و عدم تسلیم در برابر فشارها به شهین‌‌باهر رأی دادند، تشکر کرد و بیان داشت: حال که شهردار انتخاب شده نباید با برخوردهای سیاسی منافع شهر را متزلزل کرد، شهین‌‌باهر بیش از آنکه سابقه سیاسی داشته باشد سوابق اجرایی و عمرانی دارد.

وی با اشاره به انتصاب استاندار جدید آذربایجان‌‌شرقی و سوابق درخشان مجید خدابخش در حوزه مدیریتی، ابراز کرد: امیدوارم نماینده دولت تدبیر و امید بتواند خلأهایی که در گذشته نمود می‌‌یافت را پر کند و تبدیل به نقاط قوت نماید.

علیرضابیگی اظهار داشت: از استاندار آذربایجان‌‌شرقی انتظار می‌‌رود برخلاف مدیران سابق به بخش جذب سرمایه‌‌گذار و صنعت اهمیت بیشتری دهد و ارتباطات مردمی‌‌اش را زیاد کند؛ خدابخش باید حضور فعال‌‌تری از خود نشان دهد تا مشکلاتی که در 4 سال گذشته دیدیم، تکرار نشود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو خواستار پرهیز خدابخش از جدال‌‌های سیاسی شد و تصریح کرد: استاندار باید همدلی و وحدت را در بین تمام احزاب و اقشار ایجاد نماید و در راستای شکوفایی اقتصادی و ترمیم زیرساخت‌‌های توسعه قدم بردارد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.