حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

اجرای اقدامات ترافیکی به منظور ارتقای ایمنی تردد دانش‌آموزان

شناسه : 6462 19 سپتامبر 2017 - 6:02 225 بازدید

[ad_1] تبریز ما: شهردار منطقه ۴ گفت: در آستانه فرارسيدن ماه مهر برنامه های متنوع ترافيكی در مسيرها و معابر منتهي به مدارس اجرا می شود. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه چهار تبریز، اکبر امجدی بابیان این مطلب گفت: ايمن سازی مدارس و جلوگيری از بروز حوادث و سوانح احتمالی رانندگی […]

اجرای اقدامات ترافیکی به منظور ارتقای ایمنی تردد دانش‌آموزان
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: شهردار منطقه ۴ گفت: در آستانه فرارسيدن ماه مهر برنامه های متنوع ترافيكی در مسيرها و معابر منتهي به مدارس اجرا می شود.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه چهار تبریز، اکبر امجدی بابیان این مطلب گفت: ايمن سازی مدارس و جلوگيری از بروز حوادث و سوانح احتمالی رانندگی بخصوص براي دانش آموزان و نيز ساماندهی وضعيت حمل و نقل و ترافيك منطقه در مواجهه با حجم زياد و سنگينی ترافيك در آستانه بازگشايی مدارس از مهمترین اقدامات این حوزه است.
وی افزود: نصب تجهيزات ايمنی و هشدار دهنده با هدف ايمن سازی، مرمت مسیرهای عابر پياده بويژه در نزديكی مدارس و خط کشی مقابل مدارس اجرایی می شود.

شهردار منطقه ۴ گفت: شستشوی ايستگاه های اتوبوس سطح حوزه، پل های عابر پياده و انواع تابلو ها، كنترل نظافت پايانه ها، سر پناه ها و كليه تجهيزات ترافيكی، از دیگر برنامه های منطقه در اين راستا است.
اکبر امجدی گفت: جهت جلوگيری از سنگينی ترافيك در معابر منتهي به مدارس و كندی تردد، تدابیر ویژه ای با هماهنگی پلیس راهور در معابر پيرامونی مدارس اتخاذ می شود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.