حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

شهرداری تبریز به دنبال تکرار پیروزی بر مهرام

شناسه : 11587 06 فوریه 2018 - 9:09 210 بازدید

تبریز ما: تیم شهرداری تبریز برای افزایش شانس قهرمانی خود در لیگ برتر بسکتبال کشور باید در بازی دوم فینال نیز بتواند در خانه از سد تیم مهرام عبور کند.  به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان ورزش شهرداری تبریز، دومین بازی از چارچوب مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور امروز سه […]

شهرداری تبریز به دنبال تکرار پیروزی بر مهرام
پ
پ


تبریز ما: تیم شهرداری تبریز برای افزایش شانس قهرمانی خود در لیگ برتر بسکتبال کشور باید در بازی دوم فینال نیز بتواند در خانه از سد تیم مهرام عبور کند.

 به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان ورزش شهرداری تبریز، دومین بازی از چارچوب مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور امروز سه شنبه بین تیم های شهرداری تبریز و مهرام تهران برگزار می شود تا پس از آن، دو تیم خود را برای انجام دو بازی آینده در تهران آماده کنند.

دو تیم شهرداری تبریز و مهرام تهران در حالی امروز دومین پیکار خود را در فینال برگزار می کنند که بازی اول را شهرداری دیروز به نفع خود به پایان رساند تا یک گام جلوتر از مهرام به جام نزدیک شود.

 

روز مهم چهره های خاص

در دیدار امروز، شهرداری می تواند روی حرکات انفجاری دو بازیکن خارجی خود به نام های جردن دیموینک و هروه پولکو حساب ویژه ای باز کند. دو بازیکنی که در بازی اول هم جزو چهره های برتر مسابقه بودند و نقش بیشتری در پیروزی تیم شان ایفا کردند. آرن داودی دیگر بازیکن تاثیرگذار شهرداری است که چنانچه روز خوبش باشد، امروز می تواند جزو برگ برنده های تیم میزبان به شمار بیاید. از طرفی اصغر کاردوست همچنان از محبوبیت بالایی در بین اهالی بسکتبال تبریز برخوردار است و امروز می تواند با ویژگی های خاصی که در فیزیک بدن و نوع بازی اش دارد، برابر مهرام نمایشی بهتر از بازی دیروز داشته باشد. روزبه ارغوان یکی دیگر از بازیکنانی است که مهران حاتمی روی پرتاب های به سمت سبد او حساب باز کرده است و سجاد پذیرفته نیز علاوه بر جذابیت و هیجانی که به روی سکوها می دهد، توانسته تا حدود زیادی در کارهای تهاجمی موفق عمل کند.

 

حساب ویژه مهرام روی دو بازیکن خارجی

در تیم مهرام اما مصطفی هاشمی بازیکنانی دارد که در روز اول فینال توانستند در لحظاتی از بازی، شهرداری میزبان را دچار دردسر کنند. جاکوب اورسه پولن و آرنت ناسانیل مولتریه دو بازیکن خارجی تیم مهرام جزو تاثیرگذار ترین یاران تیم مهرام به حساب می آیند که موفق به کسب بیشترین امتیاز برای تیمشان شدند. این دو بازیکن امروز هم بازی شان مقابل چشم خواهد بود و مهران هاشیم باید برنامه ای ویژه برای مهار آنها اتخاذ کند. حامد حسین زاده دیگر بازیکن خوب تیم مهرام است که در راس حرکات تهاجمی تیمش قرار دارد.

با این اوضاف قطعا مربیان دو تیم آنالیز کافی روی بازیکنان تیم مقابل داشته اند و برنامه هایی برای مقابله با تاکتیک تدافعی و تهاجی حریف دارند. آنچه در بازی دیروز مسلم بود، بازی نزدیک و امتیازگیری شانه به شانه دو تیم بود و در نهایت نیز نتیجه ای با فاصله امتیازی کم روی تابلو درج شد و شهرداری 85 بر 82 به پیروزی رسید.

 

شهرداری درپی دومین پیروزی متوالی

تیم شهرداری تبریز چنانچه در بازی امروز صاحب دومین پیروزی خود شود، گام بلندی برای رسیدن به جام قهرمانی خواهد برداشت و اگر این اتفاق رخ دهد و بازی پنجمی هم در کار باشد، شهرداری آخرین دیدار فینال این فصل لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور را میزبانی خواهد کرد و در ان صورت، شانس قهرمانی اش نیز بیشتر خواهد شد. البته شهرداری با پیروزی در بازی امروز می تواند به دو دیدار خود در تهران نیز امیدوار باشد و چه بسا با کسب یک پیروزی دیگر در تهران، کار را در همان زمین مهرام تمام کند و جشن قهرمانی را در خانه حریف برپا کند. در سوی مقابل تیم مهرام تلاش می کند تا با اندوخته از تبریز برود و کار خود را در خانه راحت تر کند اما آنچه در بازی اول برای مهرامی ها رقم خورد، عیار کار شهرداری را به مصطفی هاشمی و شاگردانش نشان داد.

دیدار دوم فینال لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور از ساعت 16 امروز سه شنبه 17 بهمن در سالن شهید توانا تبریز برگزار می شود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.