حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

امثال شهید حججی‌ها نشان دادند که ظرفیت بالایی در نسل چهارم انقلاب وجود دارد

شناسه : 6996 04 اکتبر 2017 - 4:30 242 بازدید

[ad_1] تبریز ما: فرمانده سپاه عاشورا گفت: امثال شهید حججی‌ها که نسل چهارم انقلاب هستند، نشان دادند که ظرفیت بالایی در میان جوانان ما وجود دارد، ما باید بستر را برای شکوفایی استعدادها و توانایی‌هایشان فراهم کنیم. به گزارش تبریز ما به نقل از تسنیم، سردار غلام عسگر کریمیان ظهر امروز در  سومین یادواره شهدای […]

امثال شهید حججی‌ها نشان دادند که ظرفیت بالایی در نسل چهارم انقلاب وجود دارد
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: فرمانده سپاه عاشورا گفت: امثال شهید حججی‌ها که نسل چهارم انقلاب هستند، نشان دادند که ظرفیت بالایی در میان جوانان ما وجود دارد، ما باید بستر را برای شکوفایی استعدادها و توانایی‌هایشان فراهم کنیم.

به گزارش تبریز ما به نقل از تسنیم، سردار غلام عسگر کریمیان ظهر امروز در  سومین یادواره شهدای روستای نانساء عجب شیر هدف اصلی دشمن از تحمیل جنگ هشت ساله را کنترل و مهار انقلاب اسلامی عنوان کرد و اظهار کرد: در این نبرد نابرابر با تلاش مجاهدان و رزمندگان و پشتیبانی ملت بزرگ ایران اسلامی، ابهت غرب و شرق را شکستیم.

وی تقویت اتحاد حول محور ولایت، خدامحوری و داشتن رنگ خدایی، داشتن روحیه خدمتگزاری، مسئولیت پذیری و تکلیف‌مداری و رسالت محوری را از جمله راهکارهای مقابله با دشمنان عنوان کرد.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه فرهنگ دوران دفاع مقدس، همان فرهنگ عاشورائی بود که در مقابل ظالمان قدرت بازدارندگی و مقابله در جوانان ایجاد کرد، ابراز داشت: قدرت و عظمت، عزت و اقتدار جمهوری اسلامی را نیروهای عظیم انقلابی با رشادت‌های خود در همه عرصه‌ها برای کشورمان آفریدند.

کریمیان با تأکید بر اینکه امروز در هر کجای ایران و جهان که نیاز باشد از آرمان‌های ناب انقلاب دفاع شود، بسیج در آنجا حضور دارد، تشریح کرد: بسیج با دکترینی تعریف شده در قالب نبرد نامتقارن و دفاع موزاییکی، قدم‌به‌قدم استان را در قالب گردان‌های امنیتی، دفاعی، فرهنگی و اجتماعی تحت پوشش قرار داده است.

وی تاکید کرد: ما با حفظ روحیه سلحشوری، شهادت‌طلبی و روحیه حسینی همچنان درصحنه هستیم و با تمسک به غیرت و با تأسی از ولایتمداری حضرت ابوالفضل (ع) در صفوف مقدم دفاع همواره حضورداشته و همیشه از ولایت و ولی امر مسلمین جهان دفاع کرده و خواهیم کرد.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه برقراری اسلام ناب محمدی بنا و آرمان اساسی انقلاب اسلامی است، تشریح کرد: امثال شهید حججی‌ها که نسل چهارم انقلاب هستند، نشان دادند که ظرفیت بالایی در میان جوانان ما وجود دارد، ما باید بستر را برای شکوفایی استعدادها و توانایی‌هایشان فراهم کنیم؛ جهاد صرفاً در عملیات نظامی خلاصه نمی‌شود، بلکه جهاد در تمامی حوزه‌های علمی، فرهنگی و… مورد تأکید است.

این مراسم به همت حوزه خاتم‌الانبیاء، ناحیه مقاومت سپاه عجب‌شیر، دهیاری و شورای ناحیه مقاومت بسیج سپاه عجب‌شیر و با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران عجب‌شیر برگزار شد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.