حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

«تبریز2018» هدف و نقطه اوج نیست بلکه یک شروع و آغاز مرحله گردشگر پذیری تبریز است

شناسه : 7153 08 اکتبر 2017 - 7:19 224 بازدید

[ad_1] تبریز ما: عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: باید این موضوع مهم را در نظر داشت که تبریز 2018 هدف و نقطه اوج نیست و این رویداد یک شروع برای آغاز مرحله شرع گردشگر پذیری تبریز است. به گزارش تبریز ما، شهرام دبیری در صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز با اعلام این مطلب […]

«تبریز2018» هدف و نقطه اوج نیست بلکه یک شروع و آغاز مرحله گردشگر پذیری تبریز است
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: باید این موضوع مهم را در نظر داشت که تبریز 2018 هدف و نقطه اوج نیست و این رویداد یک شروع برای آغاز مرحله شرع گردشگر پذیری تبریز است.

به گزارش تبریز ما، شهرام دبیری در صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز با اعلام این مطلب اظهار داشت: تبریز از سال 2018 به عنوان شهر تاریخی فرهنگی برای جذب گردشگر مطرح می شود و در این زمنیه باید زیرساختها آماده شده و فرهنگ سازی آموزش شهروندی و برنامه ریزی برای اجرای برنامه های گسترده فرهنگی مورد توجه باشد.

دبیری با تاکید بر اینکه نباید انتظار داشته باشمی در تبریز 2018 بودجه قابل توجهی از دولت اختصاص یابد اظهار داشت: در حال حاضر دولت در تامین بودجه جاری و همچنین کارهای عمرانی با مشکل مواجه است و بسیاری از کارها و پروژه ها یا متوقف شده یا آهسته جلو می رود به همین دلیل علی رغم اینکه نباید از پیگیری جذب بودجه دولتی دلسرد باشیم اما نباید انتظار بودجه قابل توجهی از سوی دولت را نیز داشت.

عضو شورای شهر ادامه داد: با این حال خوشبختانه کلیه وزارت خانه ها که موظف به اجرای رویدادهای مختلف در استان هستند باید پیگیر باشیم که این برنامه ها از سوی دستگاههای مختلف هرچه باشکوه تر در تبریز برگزار شود

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت نوشتن تقویم رویدادهای تبریز 2018 اظهار داشت: باید هر چه سریع تر تقویم رویدادهای تبریز 2018 نوشته و منتشر شود تا با آمادگی هرچه بیشتر به سمت این رویداد حرکت کنیم.

شهرام دبیری در ادامه با اشاره به اینکه حرکت به سمت تبدیل شهر به یک شهر گردشگر پذیر یک روند و پروسه طولانی مدت است اظهار داشت: ترکیه 30 سال قبل توجه به توریسم و گردشگرپذیری و توسعه زیرساختهای توریستی را آغاز کرد و الان به مرحله نتیجه گیری رسیده است.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز با تاکید بر ضرورت رسیدگی دائم به سرویس های بهداشتی سطح شهر و همچنین بهسازی این سرویس های بهداشتی اظهار داشت: به نظرم باید سرویس های بهداشتی و نگهداری آن را به صورت برون سپاری به شرکت خصوصی داد تا نتیجه مورد نظر حاصل شود در گفتگو با گردشگرانی که به تبریز می آیند مشکل برخی سرویس های بهداشتی جز مسائلی است که مورد اشاره آنان است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.