حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

ضرورت اجرای برنامه‌های محیطی «تبریز 2018» بر اساس ضوابط کمیته سیما و منظر

شناسه : 10103 27 دسامبر 2017 - 4:02 253 بازدید

[ad_1] تبریز ما: قائم‌مقام شهردار تبریز اظهار داشت: برنامه‌های سیما و منظر شهر باید بر اساس رویه‌‌ هماهنگ و با لحاظ محتوا، کیفیت، هزینه و ماندگاری، اجرا شود. به گزارش تبریز ما، رسول موسایی، در جلسه سیما و منظر شهری، با بیان این‌که شهرداری نباید خریدارِ صِرف طرح‌ها و آثار هنری باشد، افزود: رویکردمان در […]

ضرورت اجرای برنامه‌های محیطی «تبریز 2018» بر اساس ضوابط کمیته سیما و منظر
پ
پ

[ad_1]

تبریز ما: قائم‌مقام شهردار تبریز اظهار داشت: برنامه‌های سیما و منظر شهر باید بر اساس رویه‌‌ هماهنگ و با لحاظ محتوا، کیفیت، هزینه و ماندگاری، اجرا شود.

به گزارش تبریز ما، رسول موسایی، در جلسه سیما و منظر شهری، با بیان این‌که شهرداری نباید خریدارِ صِرف طرح‌ها و آثار هنری باشد، افزود: رویکردمان در مورد طراحی و نصب آثار حجمی، تندیس‌ها و مجسمه‌ها باید بر اساس یک سیاستگذاریِ مشخص باشد و از ظرفیت‌ هنرمندان و طراحان در این راستا، بهره گرفته شود.

وی با تاکید بر این‌که تصمیمات کارشناسی و ابعاد مطالعاتی باید تقویت شود، خاطرنشان کرد: برنامه‌های رسمی تبریز ۲۰۱۸، از نوروز ۹۷ آغاز می‌شود و باید از این فرصت کم، به خوبی استفاده شود.

قائم‌مقام شهردار تبریز متذکر شد: پرهیز از شتابزدگی و سلیقه‌محوری و اجرای طرح‌های بصری بر اساس ضوابط کمیته سیما و منظر، ضروری است.

موسایی یادآور شد: از سال‌های گذشته مناطق دهگانه در آستانه نوروز، طرح‌های مختلفی اجرا می‌کردند، اما در اغلب موارد، این طرح‌ها از انجسام و هماهنگی لازم برخوردار نبود؛ امسال با توجه به تقارن نوروز و تبریز ۲۰۱۸، این نگرش باید انسجام و هماهنگی بیشتری داشته باشد.

جلسه کمیته سیما و منظر شهری، به منظور ایجاد هماهنگی و انسجام در برنامه‌های محیطی و فضاسازی «تبریز 2018» و «نوروز ۹۷»، با حضور قائم‌مقام شهردار تبریز، معاون فنی و عمرانی شهردار، معاون مالی و اقتصادی شهردار، مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل و جمعی از کارشناسان و صاحبنظران فرهنگی، جامعه‌شناسی و مدیریت‌شهری، بر گزار شد.

بر اساس ابلاغ شهردار تبریز و تصمیمات این کمیته، اجرای مباحث مختلف محیطی از قبیل نورپردازی ساختمان‌ها، طراحی و نصب آثار حجمی، المان‌ها، لوسترهای شهری، دکل‌ها و پایه‌چراغ‌ها، سایبان‌ها، مبلمان شهری، نیکمت‌ها، بیلوردها، سازه‌های تبلیغاتی و تابلوهای ترافیکی، در مناطق و سازمان‌های تابعه شهرداری، مطابق برنامه‌ها و سیاست‌های کمیته سیما و منظر خواهد بود.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.