حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پیگیری مدیریت واحد شهری از طریق تبریز / برگزاری جلسات ماهانه با شهردار و اعضای شورا

شناسه : 8241 06 نوامبر 2017 - 9:47 294 بازدید

[ad_1] تبریز ما: استاندار آذربایجان‌شرقی ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌‌های اجرایی از جمله شهرداری تبریز را از وظایف مدیریت استان خواند و گفت: مصمم هستیم بحث مدیریت واحد شهری را با حمایت نمایندگان محترم استان در مجلس، از طریق تبریز، پیگیری کنیم. به گزارش تبریز ما، مجید خدابخش در دیدار با شهردار تبریز و اعضای شورای […]

پیگیری مدیریت واحد شهری از طریق تبریز / برگزاری جلسات ماهانه با شهردار و اعضای شورا
پ
پ

[ad_1]

تبریز ما: استاندار آذربایجان‌شرقی ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌‌های اجرایی از جمله شهرداری تبریز را از وظایف مدیریت استان خواند و گفت: مصمم هستیم بحث مدیریت واحد شهری را با حمایت نمایندگان محترم استان در مجلس، از طریق تبریز، پیگیری کنیم.

به گزارش تبریز ما، مجید خدابخش در دیدار با شهردار تبریز و اعضای شورای اسلامی شهر، با بیان این مطلب تصریح کرد: حوزه‌های آب، گاز، برق، کتابخانه‌ها و بهزیستی از جمله خدماتی است که می‌تواند ذیل مدیریت واحد شهری ارائه شود.

وی متذکر شد: موضوعات تخصصی و معضلات اساسی شهر را می‌توانیم در قالب جلسات ماهانه با شهرداری و شورای اسلامی شهر، بررسی کرده و در مسیر واحد پیگری کنیم.

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به این‌ که توسعه شهر بدون توجه به اصل سرمایه‌گذاری ممکن نیست، اظهار داشت: با توجه به محدودیت‌های درآمد شهر و هزینه‌های اجرایی بالا، باید تمام تلاش خود را برای توسعه فرصت‌های سرماه‌گذاری به کار ببندیم؛  پروژه‌هایی نظیر لاله‌پارک، ایده‌‌های موفقی هستند که می‌توانند ضامن درآمدهای پایدار شود.

خدابخش با اشاره به ساز و کار ارتباط شهرداری و شورا گفت: شورا و شهرداری مجموعه‌های کاملاً اجرایی هستند که باید امورات شهر را به دور از مسایل سیاسی و بر اساس اخلاص در خدمت پیش بَرند.

وی توسعه و تجهیز پروژه قطار شهری تبریز را از مهم‌‌ترین اولویت‌های عمرانی خواند و اظهار امیدواری کرد با بهره‌برداری از خط ۱ قطار شهری تبریز تا پایان سال ۹۷، شاخص‌های ترافیکی و زیست‌محیطی شهر، ارتقا یابد.

استاندار آذربایجان‌شرقی همچنین با اشاره به سابقه آشنایی خود با برخی اعضای شورا گفت: طی سال‌های مختلف، با برخی اعضای شورای اسلامی شهر، آشنایی داشته‌ام؛ خوشبختانه شورای شهر تبریز ثمره اقشار و تفکرات مختلف است و ترکیب باتجربه‌ای‌ دارد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.