حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

شهرتی‌فر: باشگاه پرسپولیس عذرخواهی کند

شناسه : 10242 31 دسامبر 2017 - 11:16 197 بازدید

[ad_1] تبریز ما: معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت:انتظارمان این است که فدراسیون فوتبال نسبت به این بداخلاقی‌ها واکنش سریع نشان داده و اعلام برائت کند و باشگاه میزبان هم باید به طور رسمی عذرخواهی کند. به گزارش تبریز ما، به نقل از استانداری، رحیم شهرتی‌فر اظهار کرد: نامه اعتراضی شدید اللحنی در […]

شهرتی‌فر: باشگاه پرسپولیس عذرخواهی کند
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت:انتظارمان این است که فدراسیون فوتبال نسبت به این بداخلاقی‌ها واکنش سریع نشان داده و اعلام برائت کند و باشگاه میزبان هم باید به طور رسمی عذرخواهی کند.

به گزارش تبریز ما، به نقل از استانداری، رحیم شهرتی‌فر اظهار کرد: نامه اعتراضی شدید اللحنی در این باره به آقای تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال نوشتم، چرا که در جریان بازی روز گذشته‌ی پرسپولیس و تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی، شاهد حرکات زشت و ناشایستی از سوی بعضی تماشاگرنماهای تیم میزبان بودیم. 

وی اظهار کرد: این گونه رفتارها و حرکات نه تنها علاقه‌مندان به فوتبال، بلکه دل همه دلسوزان وحدت و وفاق ملی و فرهنگ اسلامی- ایرانی را به درد آورد. 

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی اظهار کرد: در ضمن باید این قبیل افرادی که وحدت ملی ما را نشانه رفته و مشکل ایجاد می‌کنند، باید شناسایی شوند تا دیگر نتوانند ساحت اماکن ورزشی و رویه‌های وحدت بخش‌مان را مخدوش کنند. 

وی گفت: با توجه به اینکه ریشه این قبیل رفتارها و حرکات ناشایست به لیدرهای تیم‌ها برمی‌گردد، از فدراسیون فوتبال کشورمان و کمیته اخلاقی باشگاه پرسپولیس می خواهیم که درباره اتفاقات ناگوار بازی جمعه گذشته تصمیم جدی اتخاذ و آن را به افکار عمومی اعلام کنند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.