حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تیم والیبال نشسته آلمان از سد آمریکا گذشت

شناسه : 12967 22 آوریل 2018 - 2:59 615 بازدید

تبریز ما:  در چهارمین روز از مسابقات جهانی والیبال نشسته در تبریز، تیم آلمان با اقتدار تمام از سد آمریکا گذشت. دیدار تیم های والیبال نشسته آلمان و آمریکا عصر امروز شنبه در سالن ورزشی صدرای تبریز برگزار شد که در پایان تیم آلمان حریف خود را با نتیجه سه بر صفر شکست داد. نتایج […]

تیم والیبال نشسته آلمان از سد آمریکا گذشت
پ
پ


تبریز ما:  در چهارمین روز از مسابقات جهانی والیبال نشسته در تبریز، تیم آلمان با اقتدار تمام از سد آمریکا گذشت.

دیدار تیم های والیبال نشسته آلمان و آمریکا عصر امروز شنبه در سالن ورزشی صدرای تبریز برگزار شد که در پایان تیم آلمان حریف خود را با نتیجه سه بر صفر شکست داد.

نتایج این بازی به ترتیب 25 بر 15 ، 28 بر 26 و 25 بر 16 به سود تیم آلمان به دست آمد.

تیم آلمان در مسابقات جهانی والیبال نشسته تبریز در بازی مقابل تیم آمریکا اولین برد خود را به دست آورد تا فردا یکشنبه از ساعت 10 صبح حریف تیم ملی والیبال نشسته کشورمان شود.

همچنین در بازی دیگر عصر امروز، دو تیم روسیه و بوسنی و هرزگوین از ساعت 18 به مصاف هم رفتند که تیم روسیه توانست با نتیجه سه بر یک از سد تیم بوسنی بگذرد.

در این بازی، تیم روسیه در ست اول 26 بر 24 از تیم بوسنی پیش افتاد، ولی در ست دوم، تیم بوسنی 25 بر11 نتیجه بازی را عوض کرد، اما در ادامه بازیکنان بوسنی نتوانستند روند برگشت خود را تکرار کنند و در ست سوم و چهارم با نتایج 25 بر 23 و 25 بر 21 تن به شکست دادند.

در نخستین بازی امروز مسابقات جهانی والیبال نشسته جهان در تبریز موسوم به ‘سوپرسیکس’ نیز تیم کشورمان سومین پیروزی پیاپی خود را مقابل اوکراین رقم زد. ب

مسابقات والیبال نشسته تبریز با حضور 6 تیم برتر جهان در تبریز، متشکل از تیم های ایران، روسیه، آلمان، اوکراین، بوسنی هرزگوین، آمریکا از سی ام فروردین آغاز شده و تا چهارم اردیبهشت ادامه دارد.

این مسابقات در راستای رویداد بین المللی تبریز 2018 برگزار می شود.تبریز در سال 2018 به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام انتخاب شده است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.