حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پیام قدردانی نماینده ولی فقیه در آذربایجانشرقی از هواداران تراکتورسازی

شناسه : 10473 06 ژانویه 2018 - 4:16 188 بازدید

[ad_1] تبریز ما: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در پیامی از شعور و غیرت ملی و دینی هواداران و دست اندرکاران تیم تراکتورسازی تبریز قدردانی کرد. ️به گزارش تبریز ما، در پیام حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم آمده است: بسمه تعالی امروز با حضور در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز و در جمع […]

پیام قدردانی نماینده ولی فقیه در آذربایجانشرقی از هواداران تراکتورسازی
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در پیامی از شعور و غیرت ملی و دینی هواداران و دست اندرکاران تیم تراکتورسازی تبریز قدردانی کرد.

به گزارش تبریز ما، در پیام حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم آمده است:

بسمه تعالی

امروز با حضور در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز و در جمع تماشاگران دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران، شور و نشاط هواداران پر افتخار و تیم محبوب تراکتورسازی را از نزدیک دیدم.

تلاش خستگی ناپذیر، غیرت و هوشمندی جوانان عزیز چه در داخل مستطیل سبز و چه در سکوی هایی که مملو از متانت و شخصیت والای اهالی آذربایجان بود، صحنه های بیاد ماندنی از شور ملی را به همگان نشان داد.

پرشورترین هواداران آسیا و ایران، یار دوازدهم تیم محبوب تراکتورسازی یک بار دیگر با هوشمندی خود بر شایستگی جوانان و مردم سربلند آذربایجان صحه گذاشتند و نوار افتخار آفرینی ملت قهرمان این دیار را طولانی تر و درخشان تر کردند.

با تشکر از همه دست اندرکاران، مربیان و هواداران غیرتمند پرشور و شعور، از خداوند منان برای همگان سلامت، عزت و موفقیت مسئلت دارم.

سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.