حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

“شایعات” در تئاتر شهر تبریز اجرا می شود

شناسه : 11559 04 فوریه 2018 - 5:04 241 بازدید

تبریز ما: نمایش “شایعات” نوشته نیل سایمون در تئاتر شهر تبریز به روی صحنه می رود. به گزارش تبریز ما، این نمایش به کارگردانی علی پوریان از 14 بهمن ماه در سالن استاد صادقی تئاتر شهر تبریز اجرای عمومی می شود. کارگردان و طراح  شایعات در خصوص موضوع نمایش گفت: مهمانان، برای شرکت در دهمین […]

“شایعات” در تئاتر شهر تبریز اجرا می شود
پ
پ


تبریز ما: نمایش “شایعات” نوشته نیل سایمون در تئاتر شهر تبریز به روی صحنه می رود.

به گزارش تبریز ما، این نمایش به کارگردانی علی پوریان از 14 بهمن ماه در سالن استاد صادقی تئاتر شهر تبریز اجرای عمومی می شود.

کارگردان و طراح  شایعات در خصوص موضوع نمایش گفت: مهمانان، برای شرکت در دهمین سالگرد ازدواج معاون شهردار و همسرش، وارد خانه او می شوند؛ اما با صحنه هایی که حکایت از قتل یا خودکشی دارد مواجه می شوند.

وی افزود: شایعات به بررسی روحیات افرادی خرده بورژوا می پردازد که در جامعه ای صنعتی بی دلیل صاحب جایگاه شدند اما در موقعیتی بحرانی پوشالی بودن آن ها نمایان می شود.
پوریان تأکید می کند:همین تم آشنا و ریتم کار دلیل انتخاب این متن برای اجرا بود.

گفتنی است، امیر قربانی، مهدی سمساری،‌ الناز ثابت ایمانی، وحیده نویدی، مهدی فتحی، فرید ادهمی فریبا سهرابی، مهرداد سعادت، فائزه تیموری، مائده حبابی، سئودا کیوانی به عنوان بازیگر، حسام کاظمی، بابک خانپور  به عنوان دستیاران کارگردان، حسام کاظمی به عنوان طراح صحنه، امیر پورحکمت به عنوان طراح نور، هاله ذرخورد به عنوان طراح لباس، امیر حیدرزاده به عنوان طراح گریم، الهه نعمتی به عنوان طراح پوستر، محمد صالح عظیمی به عنوان مدیرصحنه،سودا کیوانی به عنوان منشی صحنه،سعید اکبری به عنوان عکاس، نیما ضرابی و رضا نظری به عنوان صحنه یاران و مهرداد نیکجو در انتخاب موسیقی علی پوریان را در اجرای نمایش شایعات یاری کردند.

گفتنی است،شایعات از ۱۴بهمن،ساعت ۱۸در سالن استاد صادقی تئاتر شهر تبریز اجرای عمومی می شود.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.